حسام منظورعکس ناجی خود را منتشر کرد+عکس

حسام منظور | ناجی حسام منظور |

حسام منظورعکس ناجی خود را منتشر کرد+عکس

پنج‌شنبه, اکتبر 28, 2021 - 20:30 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

حسام منظور در اینستاگرام از منجی روزهایش رونمایی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،حسام منظور بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1359 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار حسام منظور می‌توان به بازیگری در سریال بانوی عمارت، سریال روزهای بی‌قراری و فیلم تلفن همراه رئيس جمهور اشاره کرد.

حسام منظور نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1390 در 31 سالگی در فیلم تلفن همراه رئيس جمهور به کارگردانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال بانوی عمارت، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسام منظور محسوب می‌شود.

حسام منظور در سال 1397 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم حسام منظور در این سال، بازیگری در سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حسام منظور بازی در سریال بانوی عمارت بوده است. حسام منظور سال 1397 در 38 سالگی در سریال بانوی عمارت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با عزیزالله حمیدنژاد همکاری داشته است. حسام منظور توانست با بازی در سریال بانوی عمارت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع‌نوری و اندیشه فولادوند بر تجارب او افزود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.