گردهمایی مدیران ستادی و شعب بیمه سینا برگزار شد

گردهمایی مدیران ستادی و شعب بیمه سینا برگزار شد

یازدهمین گردهمایی مدیران ستادی و شعب سراسر کشور شرکت بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه سینا در روز چهارشنبه سوم آذرماه 1400 برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این گردهمایی، مدیران ارشد بیمه سینا در دو بخش صبح و عصر به تبیین سیاست‌ها، چشم‌انداز و برنامه‌های آینده و تبادل‌نظر درباره مسائل مختلف شرکت پرداختند.
دکتر رضا جعفری، مدیرعامل بیمه سینا در بخش نخست این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج بر لزوم توجه به فرهنگ بسیج و رویکرد جهادی در فعالیت‌ها و اقدامات و تحقق برنامه‌های ابلاغی تأکید کرد.
وی در ادامه به بیان گزارشی از عملکرد 32 ماهه شرکت پرداخت و ضمن تبیین اقدامات مهم و اساسی صورت گرفته در این مدت، برنامه‌های توسعه‌ای آینده را نیز تشریح کرد.
دکتر جعفری، حق بیمه تولیدی هشت‌ماهه امسال را معادل ۱۲ ماه سال قبل و قریب به دو هزار میلیارد تومان عنوان و ابراز امیدواری کرد این رقم در پایان امسال به بیش از بودجه پیش‌بینی شده برسد.
وی چشم‌انداز بیمه سینا را کسب سهم سه درصدی از بازار بیمه کشور و تثبیت آن دانست و گفت: خوشبختانه بیمه سینا اعتبار و جایگاه بسیار خوبی در صنعت به دست آورده و با توجه به تلاش صورت گرفته برای تقویت زیرساخت‌ها، آینده بسیار خوبی در انتظار آن است.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری و رفع موانع از تولید و اشتغال اصلاح آیین‌نامه ۹۲ امور نمایندگان و کارگزاران را ضروری دانست و گفت: فن‌آوری‌های نو می‌توانند بستری برای اشتعال‌زایی بیشتر در هر کسب‌وکاری باشند و درصنعت بیمه هم باید طوری برنامه‌ریزی شود و شیوه‌نامه‌ای برای بهره‌مندی شبکه فروش از این خدمت تهیه شود تا این پدیده نوظهور موجب تقویت نمایندگان و کارگزاران و شبکه بزرگ بازاریابان صنعت بیمه که سال‌ها برای این صنعت زحمت کشیده‌اند شود و درواقع فرصت باشد نه تهدید.
مدیرعامل بیمه سینا اضافه کرد: شرکت‌های استارتاپی و اینشورتک‌ها می‌توانند به عنوان یک خدمتی نو پشتیبان فعالیت‌های شبکه گسترده نمایندگان صنعت بیمه بوده و نه تنها روند سرویس‌دهی شبکه فروش را تسهیل نمایند، بلکه در رشد و توسعه صنعت و افزایش ضریب نفوذ بیمه ایفای نقش کنند.
مدیرعامل بیمه سینا در پایان سخنان خود در جلسه صبح، از پوشش بیمه محرومین تحت حمایت بنیاد علوی خبر داد و گفت: با توجه به تاکید مهندس پرویز فتاح، ریاست محترم بنیاد مستصعفان انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت‌های بیمه‌ای از مناطق محروم تحت پوشش این نهاد و پس از بررسی و تعامل مدیران و کارشناسان بیمه سینا و بنیاد علوی بسته حمایتی بیمه‌ای خوبی تهیه شده که به‌زودی قرارداد آن به امضای طرفین خواهد رسید. ضمن این‌که جزئیات این قرارداد به‌زودی اعلام خواهد شد و این قرارداد نقطه عطفی در انجام رسالت‌های اجتماعی بیمه سینا به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خواهد بود.
دکتر احمد جوادی‌پور: همه ارکان باید خود را مسئول اقدامات شرکت بدانند
همچنین در ادامه، دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمه سینا با تشریح رویکردها و مکاتب مدیریتی، بر لزوم مشارکت همه ارکان در اداره شرکت و مسئولیت‌پذیری در قبال تصمیمات و اقدامات انجام شده پرداخت.
وی بر تقویت هم‌افزایی و همدلی برای پیشبرد هرچه بیشتر کارها تأکید کرد و افزود: مشارکت در رسیدن به اهداف شرکت باید در مجموعه نهادینه شود.
تشریح اقدامات بخش‌های مختلف در پنل معاونان
بر اساس این گزارش، در بخش دیگری از گردهمایی معاونین توسعه بازار و شبکه فروش، فنی اموال، فنی اشخاص، طرح و برنامه، منابع انسانی و پشتیبانی و مالی با ارائه گزارش‌های جداگانه به تشریح عملکرد خود و بیان برنامه‌ها و انتظارات خود پرداختند.
معرفی شعب برتر بیمه سینا
در بخش دوم برنامه، سرپرست امور شعب و نمایندگان بیمه سینا با توضیح معیارهای لحاظ شده برای انتخاب شعب برتر در سه سطح استان تهران، مراکز استان‌ها و شهرستانها گفت: عملکرد سال ۱۳۹۹ شعب در این مقطع، بررسی و ارزیابی شد و شعبی که شرایط و ملاک‌های موردنظر در عملکردشان مشخص شد به عنوان شعب برتر انتخاب و امروز از آنها تقدیر خواهد شد.
طبق این گزارش، شعب بنیاد، مشتریان خاص، اصفهان، بندرعباس، یزد، لارستان، پارس جنوبی و گنبد به عنوان شعب برتر معرفی و لوح تقدیر خود را از دستان مدیعامل و اعضای هیئت‌مدیره دریافت کردند.
همچنین، یکی از نمایندگان به نمایندگی از انجمن صنفی نمایندگان بیمه سینا ضمن تشکر از حمایت مدیران ارشد از فعالیت‌های صنفی نمایندگان، گزارشی از اقدامات صنفی انجمن برای نمایندگان ارائه کرد.
در بخش پایانی این گردهمایی، دکتر جعفری بار دیگر بر لزوم تلاش برای تحقق اهداف تأکید کرد و ضمن جمع‌بندی مطالب ارائه شده در برنامه گفت: بیمه سینا به یک شرکت بیمه‌ای معتبر و خوشنام تبدیل شده و همه مدیران ستادی و شعب باید برای حفظ این اعتبار و توسعه خدمات به اقشار مختلف خصوصاً اقشار محروم تلاش کنند.
وی با اشاره به لزوم تحقق حق بیمه تولیدی سال‌جاری فراتر از بودجه پیش بینی شده، از مدیران ستادی و شعب خواست تا رکورد سه هزار میلیارد تومان را تا پایان سال محقق کنند.
مدیرعامل بیمه سینا وصول مطالبات را از جمله شاخص‌های مهم دانست و گفت: این موضوع با دقت از طریق معاونت مالی در حال پیگیری است و مدیران شعب نیز باید برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی و تلاش کنند.
وی در ادامه مدیران را به کنترل و بررسی بیشتر فرایند ارزیابی و پرداخت خسارت‌ها توصیه کرد و گفت: مشتری‌مداری و تسریع در پرداخت ها یکی از اولویت‌های مورد توجه ما در بیمه سینا است که همواره باید مدنظر قرار بگیرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.