ارائه خدمات به مشتریان برای بانک ها ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح اعلام شد

با درخواست دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی؛

ارائه خدمات به مشتریان برای بانک ها ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح اعلام شد

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشورگفت:طبق بخشنامه، کارکنان بانک‌ها مانند سایر کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید از آغاز ساعت کاری، به ارائه خدمت بپردازند و اگر احتیاج به فراهم‌ کردن مقدمات کار خود دارند، می‌توانند زودتر در محل کار خود حاضر شوند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، «علیرضا قیطاسی» در نشستی با معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به تغییر ساعت کاری بانک‌ها به موجب مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: پیش از این مصوبه، ساعت حضور کارکنان بانک‌ها هفت صبح و ساعت آغاز خدمت‌دهی آنان، هفت و ۳۰ دقیقه صبح بود.

وی افزود: اما پس از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر آغاز ساعت کاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح، ساعت خدمت‌دهی به مشتریان بانک‌ها به هشت صبح تغییر یافته که این موضوع باعث یک ناهماهنگی در ارائه خدمات بانکی شده است. پیشنهاد می‌کنم یک بار برای همیشه ساعت‌های کاری بانک‌ها به صورت یکپارچه اعلام شود.

در این نشست معاون نوسازی اداری سازمان اداری استخدامی گفت: علت این ناهماهنگی تفسیر اشتباه بانک‌ها از مصوبه مذکور است.به این ترتیب تاخیر بانک‌ها در ارائه خدمات بانکی به مشتریان قانونی نیست و باید مانند همه کارکنان دولت از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح به ارائه خدمت بپردازند.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.