انتشار 856 خبر و بازتاب خبری از بیمه دانا در رسانه‌های گروهی

دی ماه امسال ثبت شد؛

انتشار 856 خبر و بازتاب خبری از بیمه دانا در رسانه‌های گروهی

رسانه‌های گروهی در دی ماه سال جاری حدود 856 خبر و بازتاب خبری از شرکت بیمه دانا منتشر کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد،بررسی محتواهای منتشر شده در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری، نشان دهنده آن است که در دی ماه سال جاری، تعداد 856 خبر و محتوا مرتبط با حوزه فعالیت بیمه دانا در این رسانه‌ها منتشر شده است.

طبق بررسی‌های انجام شده از این تعداد مطلب، 806 محتوا مربوط به خبر، یک گزارش، 17 اطلاعیه و 32 مورد دیگر نیز گفت و گو بوده است. محتواهای منتشرشده نیز طبق تحلیل‌های صورت گرفته در پایگاه‌های خبری، 692 مورد، در  روزنامه‌ها 118، سازمان 34، مجله‌ها 6 و خبرگزاری‌ها نیز 6 مورد گزارش شده است.

جهت گیری محتواهای منتشر شده، همچنین حاکی از آن است که از 856 خبر و بازتاب خبری به چاپ رسیده، همگی مثبت و یا خنثی بوده و در عین حال هیچ مطلبی با جهت گیری منفی منتشر نشده است.

بررسی عملکرد منابع خبری براساس تعداد اخبار منتشرشده در ارتباط با بیمه دانا، نشان دهنده آن است که در دی ماه جاری، بیمه دانا با 34 خبر (3.97 درصد) فعال ترین منبع خبری بوده و پس از آن پایگاه خبری کیوسک خبر، شمانیوز و پرسون به ترتیب در رتبه‌‍‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

روابط عمومی بیمه دانا ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌شائبه خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه در پوشش اخبار این شرکت، برای تمامی این عزیزان در ادامه رسالت خطیر اطلاع‌رسانی، آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.