مدیرعامل بیمه رازی از همکاران مرکز ارتباط قدردانی کرد

مدیرعامل بیمه رازی از همکاران مرکز ارتباط قدردانی کرد

مدیرعامل بیمه رازی به واسطه تلاش‌های شبانه روزی همکاران مرکز ارتباط 24 ساعته بیمه رازی از این همکاران قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در پی تلاش‌های شبانه روزی همکاران مرکز ارتباط 24 ساعته بیمه رازی در ایام تعطیلات نوروز، ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی به نمایندگی از علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی با حضور در این مرکز از همکاران قدردانی و تشکر کرد.

مرکز ارتباط 24 ساعته بیمه رازی که در پایان سال 1399 راه اندازی شد ، در ایام نوروز 1401 بیش از هزار و 700 تماس ورودی را پاسخگو بوده‌ و این در حالی است که این مرکز ارتباط توانایی صدور بیمه‌نامه، پشتیبانی نمایندگان و شبکه فروش و پشتیبانی همراهان و بیمه‌گذاران بیمه رازی را دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.