تحقق اهداف استراتژیك صنعت بیمه با تقویت بیمه‌های اشخاص

مدیرعامل بیمه دانا:

تحقق اهداف استراتژیك صنعت بیمه با تقویت بیمه‌های اشخاص

مدیرعامل بیمه دانا، استمرار تقویت بیمه‌های اشخاص، به‌ویژه رشد فروش در رشته بیمه‌های عمر و حوادث انفرادی را عامل مؤثری برای تحقق اهداف استراتژیک این شرکت عنوان کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، رضا جعفری در مراسم قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو کوییک به نمایندگان برتر فروش بیمه‌نامه حوادث انفرادی، استفاده از ابزارهای تشویقی را عامل تعیین‌کننده‌ای برای افزایش انگیزه شبکه فروش دانست و اظهار کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته امروز یکی از اقدامات اساسی برای رسیدن به فروش بیشتر، بهره‌مندی از تبلیغات و افزایش انگیزه شبکه فروش برای افزایش پرتفوی از طریق مشوق‌هاست.

وی استمرار این برنامه‌ها را خواستار شد و با اشاره به ابلاغ برنامه‌ها و بودجه پیش‌بینی‌شده به ستاد و شعب کشور گفت: آنچه که طبق این برنامه‌ها برای ما اهمیت دارد، اصلاح ترکیب پرتفوی مبتنی بر مدیریت ریسک، جذب پرتفوی اقتصادی و تقویت بخش بیمه‌های اشخاص به‌ویژه در رشته بیمه‌های حوادث انفرادی است که البته از ضریب خسارت مناسبی هم برخوردار است.

جعفری در بخش دیگری از اظهارات خود، تقویت سرمایه‌گذاری در شرکت را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به ضرورت معرفی محصولات جدید بیمه‌ای اظهار امیدواری کرد: بیمه دانا با معرفی چند طرح جدید در آینده‌ای نزدیک ضمن افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، به نیازها و مطالبات مختلف مشتریان و بیمه‌گذاران خود پاسخ شایسته‌ای ارائه خواهد کرد.

مدیرعامل بیمه دانا در پایان سخنان خود، ورود همکاران به پرتفوی‌های کم‌ریسک را یادآور شد و با تأکید بر ضرورت تداوم برگزاری چنین مراسمی برای افزایش انگیزه شبکه فروش اظهار امیدواری کرد: با افزایش تلاش همکاران در ستاد و صف، این شرکت بتواند به تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده خود تا پایان سال‌جاری نائل شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.