جباری- مدیرعامل بیمه رازی در نخستین سالگرد چاپ شماره روزنامه رازی، اطلاع رسانی دقیق بهموقع و اثر گذار را یکی از مولفههای اصلی بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکتها دانست.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
نقش اثرگذار روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان
نقش اثرگذار روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان
به گزارش دیوان اقتصاد، در روزجاری چهارشنبه 24 فروردینماه ، روزنامه رازی یکسالگی خود را پشت سر گذاشت، در همین رابطه دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی یادداشتی را به شرح زیر نگارش کرده است:
به نام خدا
یکی از مولفههای اصلی در بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکتها ، اطلاع رسانی دقیق، به موقع و اثرگذار است و یکی از اصلیترین مشتریان بیمه رازی ، سرمایه انسانی آن است.
روزنامه رازی توانسته در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته باشد و لذا از مدیر و همکاران روابط عمومی بیمه رازی قدردانی میکنم.
بر اساس این گزارش، شماره نخست روزنامه رازی در تاریخ 24 فروردین 1400 با هدف ارتقاء سطح آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به چاپ رسید و امروز بعد از گذشت 365 روز و چاپ 128 شماره از این روزنامه به یک سالگی روزنامه رازی رسیدیم.
روزنامه رازی در یک سال گذشته فعالیتهای مجموعه را معرفی و به چاپ رسانده و این در حالی است که در این مدت نگاه ویژهای به شعب به ویژه شعب شهرستان داشته و عاملی بوده تا شعب بیش از گذشته به فضای اطلاع رسانی و تعامل با مخاطب بپردازند.
در تاریخ 22 دیماه سال گذشته صدمین شماره از این روزنامه به چاپ رسید.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 630,300 | |
پوند | 735,800 | |
لیر | 18,000 | |
یوان | 80,200 | |
درهم | 159,180 | |
دلار | - |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 371,900,000 | |
سکه نیم | 232,000,000 | |
سکه امامی | 401,960,000 |