تکریم و معارفه مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی

تکریم و معارفه مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی

مراسم تکریم و معارفه مدیر صندوق تأمین خسارت های بدنی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، هیات عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ،اعضای هیات نظارت و معاونین و مدیران ستادی صندوق برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مراسم تکریم مجید بهزادپور و معارفه مهدی قمصریان امروز ۲۶ اردیبهشت در محل صندوق برگزار شد.

 در این مراسم بهزادپور به تشریح عملکرد یکسال اخیر پرداخت و در همین راستا گفت: بهترین لحظات عمر کاری ام را در یکسال خدمت در صندوق می دانم و امیدوارم به تعهداتم نسبت به مردم نیز در این مدت عمل کرده باشم.

وی افزود: صندوق تأمین خسارت های بدنی از محل تکالیف قانونی خود خدمات ارزنده و قابل توجهی به زیان دیدگان ناشی از حوادث رانندگی ارائه می کند و تمرکز ما نیز بر تسهیل خدمات و پرداخت سریع و قضازدایی در صندوق بود که این مهم با همراهی مدیران توانمند بومی صندوق در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کل بیمه مرکزی همچنین بر تسهیل روند دریافت خسارت به زیان دیدگان تأکید کرد و گفت: این روند باید به گونه ای باشد که زیان دیده میان شرکت بیمه و صندوق سردرگم نشود. به خصوص در شرایط خاص اقتصادی باید ارائه خدمات سریعتر صورت گیرد.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح برخی قوانین صندوق گفت: متأسفانه صندوق به دلیل محدودیت های قانونی نتوانست از فرصت بازار سرمایه و سایر ظرفیت های سرمایه گذاری بهره مند شود که البته با اصلاح قانون مربوطه مقدمات این مهم نیز فراهم گردیده است.

در ادامه حسینی معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این مراسم ضمن اعلام پیام قدردانی وزیر اقتصاد از زحمات بهزادپور گفت: صندوق تأمین خسارت های بدنی از بی حاشیه ترین سازمان ها در سالهای اخیر است که امید است در چارچوب ملاحظات قانونی و سیاست های کلان دولت وتحقق فرامین مقام معظم رهبری، خدمت به قشر آسیب دیده و معسر به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

وی اظهار امیدواری کرد که در مدیریت جدید این مجموعه مهم، شاهد روند رو به رشد در حوزه های مختلف و ایجاد شفافیت در ارایه خدمات با شیم.

شایان ذکر است، در این مراسم مهدی قمصریان نیز ضمن تشریح مهمترین برنامه ها و اولویت های خود در اداره صندوق تامین خسارت های بدنی بر هم افزایی همه بخشها به منظور تحقق برنامه ها در چارچوب سیاست های دولت و وزارت امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد.
 
همچنین در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات و خدمات یکساله بهزادپور در دوره تصدی مسئولیت در صندوق تامین خسارت های بدنی قدردانی شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.