افتخارآفرینی تیم منتخب بیمه ما طرح فرابیمه در مسابقات کاراته استان قم

افتخارآفرینی تیم منتخب بیمه ما طرح فرابیمه در مسابقات کاراته استان قم

مسئول کمیته لیگ و برگزاری مسابقات کاراته استان قم از اجرای طرح فرابیمه در مسابقات کاراته استان قم خبر داد و گفت: تیم منتخب بیمه ما با شرکت در مسابقات کاراته مردان به مناسبت روز دانش آموز برگزار شد با کسب مدال های متعدد طلا،نقره و برنز افتخار آفرینی کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، ابوالفضل رضایی در گفت وگو با رویداد ایران از برگزاری یک دوره مسابقات کاراته قهرمانی مردان استان قم به مناسبت روز دانش آموز در مجموعه ورزشی راحله (خانه کاراته استان قم) خبرداد و اظهار کرد: این مسابقات با حضور بیش از 250 شرکت کننده در قالب 20 تیم در 5 رده سنی خردسالان،نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی با اشاره به جزئیات این مسابقات افزود: میزبانی این مسابقات با سبک شیتوریو و  قضاوت آنها را نیز 30 داور جهانی ، آسیایی و ملی برعهده داشتند.

مسئول کمیته لیگ و برگزاری مسابقات کاراته استان قم با تاکید بر اینکه از گذشته تا کنون  استان قم مهد کاراته کشور بوده و قهرمانان جهانی و بین المللی زیادی را در خود پرورانده  است، بیان کرد: استان قم از ظرفیت بسیار بالایی در قهرمان پروری کاراته کشور برخوردار است و این مسابقات نیز با حضور قهرمانان و افتخار آفرینان بین المللی کاراته استان و استعدادهای ناب خردسال و نونهال و ... در سطح بالایی برگزار شد که هدف از برگزاری این مسابقات را می توانیم ارتقاءسطح آمادگی هنرجویان عنوان کنیم.

رضایی همچنین در خصوص شگفتانه سازهای این دور از مسابقات گفت: تیم با استعداد ، پرتوان و با انگیزه «بیمه ما» با اسپانسری «شرکت بیمه ما» به مناسبت رونمایی ازطرح شگفت انگیز خود بنام « فرابیمه» توانست در این مسابقات با روحیه بالا و تکنیک و تاکتیک های خوب خود ، حریفان خود را از پیش رو برداشته و با اقتدار به مقام سومی استان برسند . 

وی ادامه داد: کار بزرگ و شگفتانه تیم منتخب بیمه ما که متشکل از دو رده خردسالان و نونهالان بودند،توانستند موفق تر از تیم هایی که از پنج گروه سنی کاراته بهره می بردند در این مسابقات شرکت نمایند. 

مسئول کمیته لیگ و برگزاری مسابقات کاراته استان قم اضافه کرد:سکان دار مربیگری تیم منتخب «بیمه ما» استاد محسن عابدی می باشد که خود از قهرمانان بنام و اسبق کشور است و در حال حاضر مربیگری و هدایت این تیم نونهال و با انگیزه را عهده دار شد تا بتواند در شهری که ورزش کاراته آن سطح یک کشور است و تیم های صاحب نام و مدعی قهرمانی کشور زیادی دارد ،تیم منتخب بیمه ما را به مقام سومی استان قم برساند. 

رضایی افزود: این تیم که با تعداد 24 کاراته کا در این مسابقات شرکت کرده بود ،در نهایت موفق به دریافت 6 مدال طلا ، 6 مدال نقره ، و 12 مدال برنز گردید .

وی ابراز امیدواری کرد: تیم منتخب شرکت پرافتخار «بیمه ما» با هدایت مربی ارزنده خود ،استاد محسن عابدی بتواند در آینده ای نزدیک در مسابقات کشوری نیز افتخار آفرینی نموده و نمایندگان خوبی برای استان قهرمان پرور قم باشند.

مسئول کمیته لیگ و برگزاری مسابقات کاراته استان قم با معرفی افتخار آفرینان و مدال آوران تیم منتخب بیمه ما گفت: محمد طه مه آبادی ، علی وثوقی نیا ، امید داود آبادی ، کمیل سرخیل ، کیان محمدی  وحسین یوسفی مدال های طلا را در این دور از مسابقات از آن خود کردند.

وی افزود: محمد مهدی اعتمادی فر ، محمد سپهر غلامی ، سپهر وفایی ، امیر حسین محمودی ، امیر علی حسینی ، آروکو منتشلو نیز به مدال های نقره دست یافتند.

رضایی خاطرنشان کرد: علی منتظر ، مهدی منتظر ، سید آراد رضا فیض ، محمد صدرا سمامی ، امیر علی آقاجانی ، محمد جواد بیگدلی ، محمد طه خلجی ، محمد معصومی ، حسین شیر محمدی ، امیر رضا صادقی منش ، امیر مهدی صوفی نزاد ، حسام محمد صادقی نیز با مدال های برنز برای این تیم افتخارآفریدند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.