حضور رییس کل بیمه مرکزی و مدیران صنعت بیمه در سرپرستی بیمه آسیا در گیلان

حضور رییس کل بیمه مرکزی و مدیران صنعت بیمه در سرپرستی بیمه آسیا در گیلان

در ادامه سفر مدیران صنعت بیمه به استان گیلان، رییس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران و مدیران عامل شرکت های بیمه در ساختمان سرپرستی بیمه آسیا در این استان حضور یافتند.

به گزارش دیوان اقتصاد، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دبیرکل سندیکای بیمه گران و مدیران شرکت های بیمه در دومین روز سفر مدیران صنعت بیمه به استان گیلان، در ساختمان سرپرستی بیمه آسیا در این استان حضور یافتند و از بخش های مختلف این سرپرستی بازدید کرده و با مسئولان و کارکنان بیمه آسیا گفت و گو کردند.

بنابر این گزارش، در ادامه این دیدار، در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، بهزاد پور رییس کل بیمه مرکزی در سخنانی با اظهار خرسندی از حضور در سرپرستی بیمه آسیا در استان گیلان و تقدیر و قدردانی از پرسنل این سرپرستی، ارتقای جایگاه صنعت بیمه در اقتصاد کشور را ضروری دانست و گفت: امروز جایگاه صنعت بیمه در اقتصاد کمتر دیده شده و مسیر موفقیت اقتصاد کشور با اهرم صنعت بیمه محقق خواهد شد.

وی در ادامه، تشکیل فراکسیون بیمه در مجلس شورای اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: ظرفیت در این صنعت وجود دارد و می بایست با تمهیداتی ارتباط صحیحی با مجلس برقرار کنیم که تأثیرات بسیار مثبتی در صنعت بیمه کشور خواهد داشت.

رییس شورای عالی بیمه، همچنین بر حضور صنعت بیمه در نظام مدیریت سرمایه گذاری عمومی، نقش صنعت بیمه در ارزیابی مدیریت ریسک در نظام اقتصادی کشور، تحول دیجیتال صنعت بیمه، بازبینی قوانین و مقررات بیمه ای کشور و ایجاد سامانه ثبت تقلب و تخلف برای جلوگیری از هدر رفت منابع مالی صنعت بیمه تاکید کرد.

مسعود بادین، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به قدمت ۶۳ ساله بیمه آسیا در ارائه خدمات بیمه ای ، از رونمایی چندین طرح جدید بیمه ای و افتتاح شعب جدید توسط بیمه آسیا تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با این طرح های جدید، خدمات شایسته ای به مردم عزیز کشورمان ارائه شود.

دلخوش، نماینده شهرستان صومعه سرا و رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در این مراسم با تقدیر از فعالیت شایسته مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و کارکنان بیمه آسیا در ارائه خدمات ارزنده به بیمه گذاران، راه اندازی فراکسیون بیمه در مجلس اسلامی را مورد تأکید قرار داد.

کریمی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران دیگر سخنران این مراسم، با تشکر از عملکرد مدیرعامل بیمه آسیا، اعضای هیأت مدیره و سایر کارکنان این شرکت در سال های اخیر، اظهار داشت: بیمه آسیا راه موفقیت خود را پیدا کرده است و با مدیریت با کفایت جناب آقای بادین در چند سال اخیر، این روند سرعت بیشتری به خود گرفته است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.