معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو اذعان داشت استمرار و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان یکی از اصول مهم در بیمه تجارتنو است که یکی از راههای ایجاد حس رضایت ماندگاری برند و افزایش نرخ تعامل گروههای ذینفع، برگزاری مسابقه و چالش است.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارتنو
ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارتنو
به گزارش دیوان اقتصاد، آزاد حسنی، اظهار کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت بیمه تصمیم گرفتیم در قالب مسابقه “بنوکاپ”، میزان آگاهی مشتریان، شبکه فروش و حتی همکاران را در خصوص دانش بیمهای، برند شرکت و محصولات و خدمات بیمه تجارتنو به چالش بکشیم.
حسنی در ادامه گفت: در چالش بنوکاپ که از تاریخ هفتم لغایت سیزدهم آذر ماه برگزار میشود جوایز ارزنده ای برای برندگان در نظر گرفته شده و شرکت در مسابقه برای بیمهگذاران، بیمهشدگان، کارگزاران، نمایندگان و عموم مردم امکان پذیر است.
وی همچنین در حاشیه مسابقه بنو کاپ افزود: در حال حاضر شرکت بیمه تجارتنو از مرز فروش ۲۰۰۰ میلیارد گذشت و تا آخر پاییز بودجه مصوب شرکت، محقق خواهد شد و در سه ماهه آخر سال بیشتر بر وصول مطالبات، فروش در بازار خرد و تقویت شبکه فروش خواهیم پرداخت .
علاقه مندان با مراجعه به وبسایت شرکت بیمه تجارتنو یا اپلیکیشن بنو می توانند در مسابقه بنوکاپ شرکت کنند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 706,200 | |
پوند | 826,120 | |
لیر | 20,550 | |
یوان | 90,400 | |
درهم | 178,760 | |
دلار | 647,000 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 423,950,000 | |
سکه نیم | 268,000,000 | |
سکه امامی | 454,980,000 |