مدیرعامل بیمه رازی گفت: روابط عمومی در تحقق اهداف بیمه رازی و اجرای هرچه بهتر چرخشهای استراتژیک نقش تاثیرگذاری دارد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
نقش تاثیرگذار روابط عمومی در تحقق اهداف بیمه رازی
نقش تاثیرگذار روابط عمومی در تحقق اهداف بیمه رازی

به گزارش دیوان اقتصاد، مراسم تودیع ناصرالدین اسلامیفرد مدیر سابق روابط عمومی بیمه رازی با حضور علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی و معاونان شرکت برگزار و از زحمات و نوآوریهای اسلامیفرد قدردانی و تشکر شد.
در حاشیه این مراسم جباری- مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه حوزه روابط عمومی در بیمه رازی دارای جایگاه قابل توجهی است، یادآور شد: در پی تغییرات مدیریتی در انتهای سال ۱۳۹۹ و با حضور اسلامیفرد، فعالیت روابط عمومی در خدمت سیاستهای شرکت قرار گرفت و در چرخش استراتژیک بازاریابی مبنی بر چرخش استراتژیک از بازاریابی محافظه کارانه به بازاریابی تهاجمی برای توسعه کمی و کیفی پرتفوی شرکت بر اساس مدل ریسک، واحد روابط عمومی بسیار همراه و حامی بود و این واحد در راستای اهداف کلان شرکت بسیج شد.
جباری با تاکید بر اینکه دستاوردهای روابط عمومی در آمار کمی و کیفی شرکت مشهود است، خاطرنشان کرد: روابط عمومی بیمه رازی به صورت گروهی و با تکیه بر خرد جمعی کار خود را پیش برده و امید است با تلاش مضاعف فعالیتها و پیشرفتهای شرکت بیمه رازی در سال جاری به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 226,190 | |
دلار | - | 827,200 |
لیر | 21,700 | |
پوند | 1,108,500 | |
یوان | 113,400 | |
یورو | 954,000 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 755,100,000 | |
سکه تمام | 701,850,000 | |
سکه نیم | 470,000,000 |