دریافت تندیس بلورین سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بیمه پاسارگاد

دریافت تندیس بلورین سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته خود در حوزه های مدیریت مالی، شفافیت مالی و اقتصادی، موفق شد لوح تقدیر سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کند.

به گزارش دیوان اقتصاد، سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با هدف حمایت از مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، در سالن اجلاس سران ، روز سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد.

این جایزه که هر سال با رویکرد توسعه اقتصادی کشور اعطا می‌شود، از سوی تعدادی از نخبگان و اساتید اقتصاد در چندین مرحله مورد داوری و ارزیابی‌های مختلف قرار گرفته و بر اساس شاخص‌های متعدد به یک مجموعه اهدا می‌شود. شرکت بیمه پاسارگاد نیز به دلیل عملکرد مطلوب و شایسته در حوزه‌های مدیریت مالی و شفافیت مالی و اقتصادی این جایزه را دریافت کرد. جایزه ملی مدیریت مالی ایران از بهمن ماه سال ۱۳۹۸ تاکنون به شرکت بیمه پاسارگاد اهدا شده است.

در آیین سیزدهمین دوره اعطای این جایزه، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان کشوری، شخصیت‌های علمی و مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور، رئیس و دبیر جایزه ملی مدیریت مالی ایران حضور داشتند و جایزه در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به برگزیدگان اعطا شد.

کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به عنوان سند افتخار یک سازمان در حوزه مالی است و شرکت در این جایزه، حتی برای سازمان‌هایی که به سطح دریافت جایزه نایل نمی‌شوند هم ارزشمند است، زیرا این فرآیند نقاط ضعف و قوت حوزه مالی سازمان را به تفکیک و براساس نوع فعالیت بازگو کرده و سازمان را برای انجام اقدامات لازم جهت رفع موانع و کمبودها در مسیر دستیابی به اهداف و استراتژی‌ها هدایت می کند.

برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران بستر ساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده شده است. حضور فعال و گسترده شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر این است که سازمان‌های ایرانی میل بسیاری برای حضور در فرایندی دارند که در آن سازمان‌های همسو و غیر همسو شرکت می‌کنند تا سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از نظر نوع فعالیت با آن‌ها مشترک می‌باشند مقایسه کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.