بیمه سرمد برای سومین سال پیاپی، برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد

بیمه سرمد برای سومین سال پیاپی، برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد

شرکت بیمه سرمد، تندیس و لوح تقدیر سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را به خود اختصاص داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در آیین سیزدهمین دوره اعطای این جایزه، که در روز سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ در سالن اجلاس سران کشوری برگزار گردید، رئیس مرکز پژوهش های مجلس، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان کشوری، شخصیت‌های علمی و مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور، رئیس و دبیر جایزه ملی مدیریت مالی ایران حضور داشتند و جایزه در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به برگزیدگان اعطا شد.

در این مراسم بر اساس ارزیابی کمیته داوران، شرکت بیمه سرمد، موفق به دریافت جایزه مدیریت مالی ایران شد و عباس حقیقی رئوف، معاون مالی، اقتصادی این شرکت، لوح تندیس سه ستاره مدیریت مالی ایران را دریافت کرد.

بیمه سرمد سال گذشته نیز موفق به دریافت جایزه مدیریت مالی دو ستاره شده بود که در سال جاری با ارتقاء آن تندیس سه ستاره را کسب نمود.

برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ بسترساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده بوده است؛ چراکه خبره ترین اساتید حوزه مالی و اقتصادی کشور با به کارگیری معتبرترین مدل های مالی دنیا برخی از سازمان ها را ارزیابی می کنند. این جایزه بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.