پروانه شهرسازی هتل جهانگردی اصفهان بزودی صادر می‌شود

پروانه شهرسازی هتل جهانگردی اصفهان بزودی صادر می‌شود

با حمایت‌های ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و پیگیری‌های ذوقی مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به مرحله عملیاتی رسیده و بزودی پروانه بهره‌برداری آن صادر خواهد شد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، علیرضا غفاری مدیر حوزه ریاست گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: عملیات احداث و راه‌اندازی هتل جهانگردی اصفهان که طی سال‌های گذشته مسکوت مانده بود، با حمایت‌های دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و پیگیری‌های دکتر ذوقی مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به مرحله عملیاتی رسیده و بزودی پروانه بهره‌برداری آن صادر خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از همراهی و هماهنگی‌های به‌عمل آمده توسط استانداری و شهرداری اصفهان تاکید کرد: از جمله عوامل توفیق در این راستا می‌توان به همراهی مسئولان استان اصفهان در به ثمر نشستن تلاش‌ها و پیگیری‌ها اشاره کرد.

مدیر حوزه ریاست گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی گفت: همراهی مهندس کارگر مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان نیز در تسهیل امور جهت صدور پروانه شهرسازی هتل جهانگردی اصفهان ستودنی است.

غفاری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که با مساعدت بیشتر مسئولان شهری، طی روزهای اخیر پروانه شهرسازی هتل جهانگردی اصفهان صادر شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.