معرفی طرح ها و محصولات جدید بیمه‌های زندگی شرکت بیمه پارسیان

معرفی طرح ها و محصولات جدید بیمه‌های زندگی شرکت بیمه پارسیان

رئیس اداره برنامه ریزی بازاریابی و راهبری شبکه فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه پارسیان با طرح این سوال که چرا به بیمه های زندگی نیاز داریم به معرفی طرح ها و محصولات جدید بیمه های زندگی بخصوص بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان پرداخت.

به گزارش دیوان اقتصاد، مونا میلانی رئیس اداره برنامه ریزی بازاریابی و راهبری شبکه فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه پارسیان در غرفه گروه مالی پارسیان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی گفت: آینده نگری و پیش بینی آینده و برنامه ریزی یک نوع تدبیر است، چرا که از فردای خود بی خبر هستیم و به همین دلیل به بیمه های زندگی نیاز داریم و همه ما علاقمندیم در زمان بازنشستگی رفاه بیشتری داشته باشیم و زمان بیشتری را در کنار خانواده سپری کرده و از آن لذت ببریم و همچنین چتر حمایتی در زمان اتفاقات ناگوار و بروز حوادث داشته باشیم به همین دلیل بیمه های زندگی مورد نیاز همه اقشار جامعه می باشد.

وی افزود: طرح جدید بیمه های زندگی با عنوان بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان محصولی است که ترکیبی از بخش سرمایه‌گذاری و بیمه بوده و وجه تمایز بیمه های زندگی با سایر روش های سرمایه گذاری در واقع سرمایه گذاری بدون ریسک و مطمئن بوده و یکسری پوشش‌های بیمه‌ای را در درون خود دارد که آسایش و اطمینان بیشتری را در کنار جنبه های سرمایه گذاری برای افراد فراهم می کند.

میلانی اضافه‌ کرد: بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان که قبلا در سال ۸۷ بیمه های عمر و سرمایه گذاری نام داشت با تغییراتی که روی آن بیمه نامه اعمال شده جنبه‌های سرمایه‌گذاری و بیمه ای را بهبود بخشیدیم و پوشش های بیمه ای آن را بیش از ۱۰ نوع افزایش داده‌ایم و همچنین جنبه سرمایه‌گذاری آن نیز با کاهش هزینه بیمه نامه که اندوخته بیشتری برای بیمه گذار ایجاد می کند را طراحی کرده ایم. بازار هدف این بیمه تمام آحاد جامعه و طبقات آن را شامل می شود و پوشش داده خواهد شد. چون سرمایه‌گذاری آن خرد بوده و مردم می‌توانند پس‌اندازهای خرد خود را در آن مدیریت کنند و این طریق سرمایه گذاری را انجام دهند.

رئیس اداره برنامه ریزی بازاریابی و راهبری شبکه فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه پارسیان ادامه داد: بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان ترکیب دو بخش بوده که یکی سرمایه گذاری است در واقع مواردی که به عنوان حق بیمه پرداخت میشود بابت هزینه‌های بیمه‌ای بیمه نامه جنبه بیمه ای بوده و مابقی به عنوان اندوخته سرمایه گذاری افراد ذخیره می شود و به آن سود تضمینی و بلندمدت تعلق گرفته و در کنار آن سود مشارکت در منافع که بخش مازاد سود حاصله در سرمایه گذاری شرکت بیمه در بخش‌های بازارهای مالی است اضافه شده و انداخته سرمایه گذاری افراد را تشکیل میدهد. که در پایان قرارداد یا حین قرارداد افراد بتوانند از این مزایا در قالب وام، همچنین برداشت از اندوخته و بازخرید بیمه نامه را شامل می شود استفاده کنند. این بیمه نامه در واقع با اینکه یکسری پوشش های بیمه ای ارائه می دهد به صورت رایگان بوده از چون هزینه های بیمه نامه ای آن از سود حاصله کامل می شود.

بخشی از این بیمه نامه، بیمه پوشش فوت است که مبلغ سرمایه به ذینفعان که در قرارداد تعیین شده پرداخت می شود و از طرفی معافیت های مالیاتی نیز دارد. همچنین یکسری پوشش های اختیاری نیز در آن وجود دارد که در صورت بروز حادثه از کار افتادگی و بروز بیماری و بیماریهای صعب العلاج به آن تعلق میگیرد.

از مزایای سبد مالی بیمه نامه، پرداخت سود تضمینی بلند مدت آن است که در دو سال اول قرارداد ۱۶ درصد و در دو سال دوم قرارداد ۱۳ درصد و در ادامه تا پایان ۱۰ درصد می باشد. بنابراین یکی دیگر از وجه تمایز آن بخش تضامین بوده که به صورت بلند مدت می باشد.

علاوه بر این شرکتهای بیمه  ۸۵ درصد از منافع حاصل از سرمایه گذاری بیمه ها را به خود بیمه گذار اختصاص می‌دهند که به اندوخته بیمه نامه اضافه می شود و البته واریز سود آن نیز به صورت مرکب می باشد. دیگر مزایای آن عدم وجود جریمه دیرکرد است چرا که پرداخت سود ها به صورت روزشمار می باشد. در بخش دیگر این بیمه نامه انواع معافیت های مالیاتی بر درآمد، عایدی و ارث نیز وجود دارد.

از دیگر مزایا اینکه روی این بیمه نامه می توانید وام بدون ضامن و وثیقه دریافت کنید که بعد از دو سال به میزان ۹۰ درصد ارزش بازخریدی آن پرداخت می شود. دریافت ارزش بازخریدی بیمه نامه در پایان قرارداد به صورت یکجا امکان پذیر بوده و هم می توانید در قالب حقوق بازنشستگی آن را دریافت نمایید.

سرمایه فوت تا سقف ۲ میلیارد تومان بوده و پوشش فوت با حادثه تا پنج برابر فوت می باشد که افراد می توانند آن را انتخاب کنند. نقص عضو سقف یک میلیارد تومان بوده، هزینه پزشکی بروز حادثه تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان است غرامت روزانه بستری در صورت حادثه از روز چهارم تا ۹۰ روز روزانه ۵ میلیون تومان قابل دریافت است.

مورد مهم دیگر امراض خاص بود که بیش از ۳۰ نوع بیماری در آن تعریف شده و مبلغ آن تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان می باشد. پوشش از کار افتادگی معادل یک میلیارد تومان است و یا مستمری آن که تا ۴ برابر آخرین حق بیمه پرداختی به مدت ۱۲ سال قابل پرداخت می باشد. همچنین این بیمه نامه علاوه بر بیمه شده، بیمه گذار را نیز پوشش خواهد داد.

خانم میلانی اضافه‌ کرد: سود بیمه پارسیان در سال گذشته سود تضمینی ۲۲ درصد بوده و همچنین به طور میانگین در چند سال گذشته نیز این سود حدود ۲۲ درصد بوده است. سود علی الحساب و تضمینی حتی در صورت ورشکستگی شرکت ها پرداخت خواهد شد چون بیمه های زندگی بیمه اتکایی هستند شرکت‌های بیمه بخشی از حق بیمه را به بیمه مرکزی پرداخت می کنند و بیمه مرکزی پرداخت آن را تضمین می کند.

یکی از وجه تمایزات در مورد فوت افراد این است که اگر سرمایه ای در بانک و دیگر مراکز باشد تا زمان انحصار وراثت مبالغ بلوکه می‌شود ولی در بیمه در صورت فوت در زمان بسیار کوتاه بدون انحصار وراثت و بدون کسر مالیات طبق قرارداد مبالغ به نسبت ذینفعان قرارداد پرداخت می شود.

وی در ادامه طرح ثمره زندگی بیمه پارسیان را نیز معرفی کرد و گفت: ما جشنواره هایی در سالروز بیستمین سالگرد این شرکت برای شبکه فروش، نمایندگان، بیمه گذاران و مشتریان برگزار کردیم که از روز ۲۸ اردیبهشت به مدت یک ماه آن را درنظر گرفتیم و مشتریان قدیم و خریداران جدید بیمه های عمر و سرمایه گذاری به ازای هر یک میلیون تومان یک امتیاز دریافت می کنند و در ادامه طی قرعه کشی به ۲۰ نفر تا سقف ۲۰ میلیون تومان جایزه پرداخت خواهیم کرد همچنین در این مدت به خریداران جدید نیز با تخفیف ویژه بیمه را ارائه خواهیم کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.