ركورد حضور مردم در نمایشگاه صنعت مالی شكسته شد

ركورد حضور مردم در نمایشگاه صنعت مالی شكسته شد

کارشناسان و مدیران نهاد ناظر صنعت بیمه در دومین روز از پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) رکورد خدمات دهی به بازدیدکنندگان را شکستند.

به گزارش دیوان اقتصاد، غرفه نهاد ناظر صنعت بیمه در روز دوم نمایشگاه صنعت مالی، میزبان چهره های نام آشنای حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بود.

بر اساس این گزارش تنی چند از مدیران عامل شرکت های بیمه با حضور در غرفه بیمه مرکزی به پرسش های اصحاب رسانه و مسائل مطرح شده از سوی مخاطبان و مردم پاسخ دادند.

*حضور رئیس کل پیشین بیمه مرکزی در نمایشگاه صنعت مالی*

دکتر غلامرضا سلیمانی و تنی چند از مدیران پیشین بیمه مرکزی با حضور در غرفه نهادناظر با مسئولان و کارشناسان بیمه مرکزی، صندوق تامین خسارت های بدنی و سندیکای بیمه گران ایران، دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار در خصوص تحولات اخیر صنعت بیمه در حوزه های سرمایه گذاری، نظارت و نوآوری بحث و گفتگو شد.

*معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی و روز پرکار خبری*

خبرنگاران و صاحبان پایگاه های خبری و همچنین رسانه های دیداری و شنیداری، فرصت حضور دکتر علی بنیادی نائینی را غنیمت دانستند و پرسش های خود را با محوریت نوآوری در صنعت بیمه و محصولات نوین امنیت آفرین و اطمینان بخش، طرح کردند.
این عضو هیات عامل بیمه با تاکید بر این موضوع که نمایشگاه بین المللی صنعت مالی یک فرصت طلایی برای ایجاد فضای تعاملی بین نهادهای پولی و مالی کشور است، تصریح کرد: تنوع شرکت ها و سازمان های بازرگانی در کنار حضور موثر شرکت های فن آور در این نمایشگاه، بستر لازم را برای هم افزایی و همکاری فراهم آورده است.
وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری شرکت های بیمه در رویدادهای اینچنینی، اظهار داشت: توسعه فرهنگ بیمه در گرو تنوع بخشی به محصولات متناسب با نیاز آحاد جامعه است و ما در مسیر تولید مناسب و توزیع گسترده محصولات کارآمد تلاش می کنیم.
گفتنی است رسانه های رادیو، مراقب بیمه،شادا، خبر نمایشگاه و چند روزنامه اقتصادی با دکتر بنیادی نائینی به گفتگو پرداختند.
شایان ذکر است در حاشیه این نمایشگاه، دکتر علی استادهاشمی _ معاون نظارت و عضو هیات عامل بیمه مرکزی_ با رسانه های تخصصی صنعت بیمه پیرامون آخرین دستاوردهای حوزه نظارتی گفتگو کرد.

*بازدید مردمی از فرایند ارزیابی آنلاین خسارت همچنان رونق دارد*

پس از استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از اتومبیل آسیب دیده در غرفه بیمه مرکزی و برپایی کارگاه عملی خسارت آنلاین، کارشناسان این بخش به تمامی پرسش ها و ابهامات مرتبط با چگونگی ارزیابی آنلاین و پرداخت خسارت به زیاندیدگان پاسخ دادند.
شایان ذکر است که این خودرو تصادفی و ابزارهای الکترونیکی ارزیابی و محاسبه خسارت به صورت کاملا آنلاین، همچنان از جذابیت های پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی به شمار می آید.

*کارشناسان و پاسخگویی بدون توقف*

چگونگی تهیه بیمه های متناسب در بخش درمان، شرح وظایف نهاد ناظر صنعت بیمه، روند پرداخت خسارت، نرخ بیمه نامه شخص ثالث، فرایند بیمه ای صندوق حوادث طبیعی، کمیت و کیفیت فعالیت صندوق تامین خسارت های بدنی و راهکارهای کمک به حوزه فرهنگسازی بیمه از موضوعات پرتکراری بود که کارشناسان بیمه در این خصوص توضیحات لازم را به بازدیدکنندگان ارائه دادند.

*حاشیه های نمایشگاه*

حضور چشمگیر بازدیدکنندگان از غرفه بیمه مرکزی و همچنین شرکت های بیمه در دومین روز نمایشگاه غیرقابل پیش بینی بود.
در حاشیه این نمایشگاه، حضور دو چهره شاخص هیات عامل بیمه مرکزی و امکان دسترسی بیمه گران و بیمه گذاران به آنان سبب شد تا اطلاعات قابل ملاحظه ای در حوزه صدور مجوزها و نظایر آن در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
ترافیک حضور مدیران ارشد بیمه در نشست های متعدد خبری از اهمیت این صنعت در مثلث بورس، بانک و بیمه حکایت دارد.
گفتنی است مسوولان وزارت امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس سازمان بورس و برخی از نمایندگان مجلس در نخستین روز نمایشگاه از غرفه نهادناظر صنعت بیمه بازدید کردند.
پانزدهمین نمایشگاه صنعت بیمه در آخرین روز هفته جاری به کار خود پایان خواهد داد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.