رونمایی از ۴ طرح جدید بیمه ای

رونمایی از ۴ طرح جدید بیمه ای

با حضور رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی در حاشیه بازدید از غرفه شرکت‌های بیمه، از ۴ طرح و سامانه جدید رونمایی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی، ضمن استقبال از حرکت شرکت ها و استارت آپ های بیمه ای به سمت نوآوری، گفت: صنعت بیمه نیازمند خلاقیت و ایده های جدید با تکیه بر فناوری‌ های نوین است.

رئیس کل بیمه مرکزی، نمایشگاه صنعت مالی را فرصتی برای تعامل بیشتر سه رکن اصلی مالی کشور و خلق ایده، خدمات و محصولات جدید دانست.

بهزادپور طی بازدید از غرفه های حاضر در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی، از طرح بیمه البرز با نام "شوکا" رونمایی کرد. طرح شوکا با هدف توسعه‌ی فروش بیمه‌نامه‌های عمر و زندگی طراحی شده و بیمه‌گذاران در این طرح می‌توانند به‌صورت قرض‌الحسنه و بدون ضامن، بیمه زندگی شوکا را تهیه کنند و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

همچنین بیمه ایران در حضور رئيس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی از سه طرح نوین خود با عناوین «سامانه نظرسنجی و آزمون ساز»، «بیمه طرح پیمان» و «اپلیکیشن بیمه ایران من» به عنوان جدیدترین طرح ها رونمایی کرد. بنا بر این گزارش، در " سامانه نظرسنجی و آزمون ساز " این شرکت ، امکاناتی برای ارزیابی میزان رضایت مشتریان و ذینفعان از محصولات و خدمات بیمه ایران ، نظرسنجی در خصوص هر نوع فعالیت و عملکرد از کارکنان و …، قابلیت ارائه گزارش‌های کاربردی و پویا جهت تصمیم گیری و تعیین سیاست‌ها و خط مشی‌ها و .... به صورت داینامیک در نظر گرفته شده است.

" اپلیکیشن بیمه ایران من " نیز ، خدمات مختلف بیمه ای برای صدور و پرداخت خسارت برای بیمه گزاران ، زیان دیدگان و تمامی مشتریان است که با نصب این اپلیکیشن، می توانند بدون نیاز به حضور در شعب و مراکز خسارتی بیمه ایران خدمات دریافت کنند.

در بخش دیگری از اولین روز پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور، از سامانه هوشمند تعیین خسارت و پرداخت خسارت آنلاین با عنوان بیمانی رونمایی شد.

بیمانی یک سامانه هوشمند است که فرایند ارزیابی و تعیین خسارت را بر اساس مستندات ارسالی بیمه‌گذار به صورت رایگان و غیرحضوری انجام می‌دهد. در واقع به کمک اپلیکیشن بیمانی با دسترسی به تلفن همراه هوشمند و اینترنت، می‌توانید تنها با چند کلیک خسارت بیمه‌ای خود را به‌صورت آنلاین دریافت کنید. 

همچنین شرکت بیمه زندگی کاریزما نیز از ۴ محصول خود در حوزه بیمه که ترکیبی از سرمایه‌گذاری و بیمه عمر با عناوین "بیمه زندگی با مدیریت ثروت" طرح سبک کاریزما، "بیمه زندگی گروهی"طرح یاد، "بیمه عمر اندوخته دار" طرح ثمر و"بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی"طرح توشه رونمایی کرد.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.