با تمام توان در پی جلب رضایت مشتریان هستیم

مدیرعامل بیمه سرمد:

با تمام توان در پی جلب رضایت مشتریان هستیم

مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه سفرهای استانی و بازدید از شعب، در سفر یک‌ روزه به استان اصفهان با مدیر، کارکنان و نمایندگان فعال شعبه اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، سیدمحمدمهدی بهشتی‌نژاد در این ‌بازدید، با اشاره به جایگاه بیمه سرمد در بین شرکتهای بیمه گفت: باید نسبت به ظرفیت و جایگاه خود آگاه باشیم و با تمام توان تلاش خود را برای ارتقاء برند و جلب رضایت مشتریان به کار بندیم.

وی ادامه داد: صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ نشان داد که انجام کار تخصصی و تیمی موفق در کنار انرژی مضاعف کارکنان موجب شد که از زیان به سود برسیم.

مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه به سهامداری بانک صادرات ایران در این شرکت اشاره و تصریح کرد: سهامداری بانک صادرات ایران، برای بیمه سرمد ظرفیت بزرگی ایجاد کرده و ما باید از این ظرفیت در جهت رشد شرکت بهترین بهره را ببریم و در شأن این مجموعه بزرگ اقتصادی کشور عمل کنیم.

بهشتی‌نژاد افزود: تیم مدیریتی بیمه سرمد در تلاش است که در سالجاری فرایندهای پرداخت خسارت درمانی به بیمه‌شدگان به موقع انجام شود و و با ارتقای بهره‌وری، ثبت به موقع اطلاعات بیمه‌شدگان در سامانه ثبت اطلاعات و نظارت مستمر و تعامل سازنده با مراکز درمانی طرف قرارداد هم در حداقل زمان ممکن انجام شود و در این راستا برخی ساختارها بازنگری می‌شود.

لازم به ذکراست؛ در این دیدار نمایندگان فعال بیمه سرمد در استان اصفهان، به بیان دیدگاه‌های خود برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان پرداختند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.