معرفي ظرفيت‌هاي مناطق آزاد ايران در نمايشگاه بين‌المللي سليمانيه عراق

معرفي ظرفيت‌هاي مناطق آزاد ايران در نمايشگاه بين‌المللي سليمانيه عراق

جاذبه هاي تاريخي و گردشگري مناطق آزاد ايران همچنین ظرفيت‌هاي سرمايه گذاري حوزه گردشگري اين مناطق، در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنايع دستي سليمانيه عراق معرفي مي شود
 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از فرينا، اين نمايشگاه يكي از بزرگترين و مهمترين رويدادهاي گردشگري و صنايع دستي در منطقه خاورميانه است كه از 26 تا 29 مرداد با حضور کشورهای مختلف برگزار می شود.

 بر اساس این گزارش دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد ایران در نمايشگاه بين المللي سليمانيه عراق حضور فعال دارند.

 پاویون اختصاصی مناطق آزاد ايران در اين نمايشگاه با حضور مناطق آزاد هفتگانه ماكو،‌ ارس،‌ اروند،‌ قشم،‌ انزلي،‌ كيش و چابهار ضمن معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، پذيراي گردشگران و سرمايه‌گذاران می باشد.

گفتنی است، اين رويداد بین‌المللی علاوه بر ايجاد بستري مناسب براي مشاغل گردشگری،ارتباط با مشتريان بالقوه و ايجاد روابط تجاري جديد، نقش مهمي در توسعه گردشگري ، معرفی صنايع دستي و نمايش و فروش محصولات آن در منطقه ایفا می کند.

تبادل دانش و تجربه بين كارآفرينان و علاقمندان به صنايع  دستی از دیگر مزایای برگزاری این نمایشگاه است که مي تواند در جذب سرمايه گذاران حوزه گردشگري نيز تاثيرگذار باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.