برقراری پرواز سلیمانیه به کیش و بالعکس در آینده ای نزدیک

برقراری پرواز سلیمانیه به کیش و بالعکس در آینده ای نزدیک

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از برقرای پرواز سلیمانیه به کیش ظرف دو ماه آینده خبر داد و آن را امری مهم برای آشنایی هر چه بیشتر با ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری کیش عنوان کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، عزت اله محمدی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق با اشاره به جلسات متعدد سازمان منطقه آزاد کیش با تاپ تورهای شهر سلیمانیه و اربیل گفت: در راستای آشنایی هر چه بیشتر شرکت کنندگان در این نمایشگاه تمام ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری گردشگری کیش معرفی شده است.

محمدی با بیان این که در بازدید استاندار سلیمانیه از غرفه سازمان منطقه آزاد کیش فرصت های سرمایه گذاری در بخش گردشگری و سایر حوزه های کیش ارائه شد افزود: جلسه ای با نماینده ویژه هواپیمایی ماهان برگزار هماهنگی های لازم برای برقراری پرواز سلیمانیه به کیش و بالعکس تا دو ماه آینده انجام شد.

مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات و هماهنگی های لازم با تاپ تورهای سلیمانیه و اربیل عراق، پس از بازگشت به کیش جلساتی نیز با آژانس های گردشگری جزیره در این خصوص برگزار خواهد شد.

وی به استقبال گسترده و بی نظیر شرکت کنندگان به ویژه آژانس های هواپیمایی از غرفه سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به علاقمندی شرکت کنندگان برای آشنایی با جاذبه های متنوع گردشگری نسبت به برقراری پروازها در آینده ای نزدیک برای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های کیش به اقلیم کردستان اقدامات لازم انجام خواهد شد. 

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق، يكی از بزرگترين و مهمترين رويدادهای گردشگری و صنايع دستی در منطقه خاورميانه است كه از 26 تا 29 مرداد با حضور کشورهای مختلف برگزار می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.