جشنواره فجر بیمه حکمت آغاز شد

به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

جشنواره فجر بیمه حکمت آغاز شد

جشنواره فجر شرکت بیمه حکمت صبا با تخفیفات ویژه در رشته های مسئولیت، آتش سوزی، عمر و سرمایه گذاری، درمان مسافرتی و اتومبیل آغاز شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای گسترش فرهنگ بیمه در جامعه و حمایت از مشتریان ، جشنواره فروش با تخفیفات ویژه با عنوان “فجر حکمت” از تاریخ هفدهم بهمن ماه لغایت بیست و نهم اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

بر همین اساس ، در جشنواره مذکور تخفیفات ویژه ای برای مشتریان عزیز مدنظر قرار گرفته است که عبارتند از : در صدور رشته مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان صنعتی و خدماتی ۲۵درصد تخفیف ، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان عمرانی ۳۰درصد تخفیف ، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی ۳۰درصد تخفیف ، مسئولیت حرفه ای پزشکان ۲۵درصد تخفیف ، مسئولیت حرفه ای پیراپزشکان ۴۰درصد تخفیف و سایر رشته های مسئولیت مدنی ۳۰درصد تخفیف در نظر گرفته شده است . در صدور رشته های آتش سوزی واحد های مسکونی ۵۰درصد تخفیف ، واحدهای تجاری و خدماتی ۳۰درصد تخفیف ، واحدهای صنعتی ۲۰درصد تخفیف و انبارها ۱۰درصد تخفیف در نظر گرفته شده است . همچنین در صدور رشته درمان مسافرتی ۲۰درصد تخفیف و در صدور رشته اتومبیل بیمه بدنه ۶۰درصد تخفیف و بیمه شخص ثالث ۲/۵ درصد تخفیف گروهی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، مشتریان می توانند برای استفاده از این تخفیفات ویژه به شعب و نمایندگی های شرکت بیمه حکمت صبا در سراسر کشور مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۳۹۵۰۰۰ (مرکز ارتباط با مشتریان) تماس حاصل فرمایند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.