برگزارى همایش نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه دى در جزیره کیش

برگزارى همایش نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه دى در جزیره کیش

آئین نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دی در سوم اسفندماه همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد خجسته حضرت علی اکبر(ع) به میزبانی شعبه كيش برگزار گرديد.

به گزارش دیوان اقتصاد، آئین نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دی همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد خجسته حضرت علی اکبر(ع) به میزبانی شعبه کیش با حضور جمعی از مسئولین، پلیس راهور کیش، خانواده‌هاى جانبازان و ایثارگران، مراجع درمانى و بیمه‌گذاران شرکت بیمه دى در سالن ابن‌سینا مرکز همایش‌هاى بین‌المللى کیش برگزار شد.

بر اساس همین گزارش، صبح روز سوم اسفندماه به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه دی، مدیر بیمه دی جزیره کیش همراه با دیگر کارکنان این شرکت با غبار روبی مزار شهدای گمنام جزیره کیش در فضایی معطر به عطر و بوی شهدا با مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرده و پس از آن با حضور در منزل شهید غلامی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و در بخش بعدی نیز در راستای اشاعه فرهنگ بیمه‌ای در مدارس، با برگزاری مسابقه نقاشی در مدرسه البرز و به دنبال آن کاشت چند نهال برنامه صبح را به پایان رسانده و آماده  مراسم اصلی شدند.

شیما اسدپور مدیر شرکت بیمه دی جزیره کیش در آغاز این مراسم، با بیان این که  بیمه دى از سال ١٣٩۶ افتخار خدمت‌رسانى به جامعه معزز ایثارگران را دارد و توانسته است با عملکردهاى قابل توجه رضایت‌مندى جامعه ایثارگران را بر اساس آمار و نظرسنجى بدست آورد، اظهار داشت: در حال حاضر بیمه دى در جزیره کیش با فعالیت در تمامى رشته‌هاى بیمه‌اى و عقد قراردادهاى مهمى از جمله قرداد صدور بیمه‌نامه‌هاى خودروهاى سازمان منطقه آزاد در دو سال متوالى و عقد قرارداد صدور کلیه بیمه‌نامه‌هاى جامعه مهندسان کیش، کارخانه‌هاى صنعتى و قرارداد با پروژه‌هاى بزرگ ساختمانى و صدور بیمه‌نامه‌هاى شناور مى‌باشد.

وی افزود: اکنون که در نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دی قرار داریم به یمن و برکت میلاد مبارک حضرت علی اکبر و نیمه شعبان توفیقی دست داد تا به این بهانه با برگزاری این مراسم، دور هم جمع شویم و گوشه‌ای از لطف و محبت همکاران ماهر، متعهد و توانمند را در خانواده بیمه دی پاس بداریم.

اسدپور ادامه داد: در حال حاضر شرکت بیمه دی جزء ۵ شرکت برتر بیمه‌اى در سطح کشور است که در سال ١۴٠٢ با افزایش سرمایه به میزان چهل و پنج درصد، توانست از پنج هزار و نهصد و پنجاه میلیارد ریال به نه هزار و پانصد میلیارد ریال برسد.

وى افزود: کسب رتبه اول از نظر فروش و بهره‌ورى کلى و کسب مقام نخست از بیمه مرکزى در رسیدگى به شکایات و دریافت رضایتمندى طى سال گذشته از افتخارات این شرکت است.

اسدپور گفت: شرکت بیمه دى همانند شعار خود (با شما براى جبران) پیش‌قدم در ایجاد آرامش در جامعه با ارائه خدمات و پوشش‌هاى مختلف بیمه‌اى در خور و شایسته را هدف خود قرار داده است.

در پایان این مراسم با اهداى لوح و هدیه، از جانبازان و ایثارگران و همچنین نمایندگان فعال شرکت بیمه دى جزیره کیش تقدیر شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.