بیمه حکمت صبا وارد عصر جدیدی از فعالیت، رشد و توسعه شده است

بیمه حکمت صبا وارد عصر جدیدی از فعالیت، رشد و توسعه شده است

حجت بهاری‌فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا، در پیامی فرارسیدن هفتمین سالروز تاسیس این شرکت را تبریک گفت.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، بهاری‌فر ضمن برشمردن مهمترین مزیت‌های این شرکت و سهامداران ارزشمند آن، از سالها تلاش همه اجزا و ارکان شرکت قدردانی کرد.

در متن پیام مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا آمده است:

هر سال با فرارسیدن روز ۱۸ اسفندماه که همزمان با تولد و تاسیس شرکت بیمه حکمت صبا است، در روزهای پایانی سال و در آستانه حلول بهار طبیعت و نوروز وظیفه خود می‌دانم این روز مهم را به تمام کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش، مدیران فعلی و پیشین، سهامداران ارزشمند و تمام کسانی که طی ۷ سال اخیر در مسیر تاسیس و تثبیت و رشد و بالندگی شرکت بیمه حکمت صبا نقش آفرینی کرده‌اند، تبریک عرض نموده و به نوبه خود از همه آنان تشکر و قدردانی نمایم.

امروز که ما متصدی امور اداره این شرکت عزیز هستیم ، به خود می‌بالیم که میراثی چنین بزرگ و خوشنام در اختیارمان است.

شرکت بیمه حکمت صبا از یک سو متکی به سهامدارانی بزرگ از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران است که افتخار همه ایرانیان محسوب می‌شوند و از طرف دیگر بخش عمده‌ای از خدمت‌رسانی آن نیز به کارکنان و خانواده بزرگ ارتش است که واجد معنویت و عظمت برای کارکنان و مدیران شرکت به حساب می‌آید.

بیمه حکمت صبا که محصول فعالیت و تلاش افراد متعددی است، در شرایط حاضر اراده کرده با ارائه انواع محصولات و خدمات متنوع بازارهای جدیدی برای خود ایجاد کند و گستره فعالیت خود را در همه رشته‌های بیمه بگستراند.

در هفتمین سالروز تاسیس شرکت ورود به عصر جدیدی از فعالیت و رشد و توسعه حکمت صبا مورد انتظار است که امیدوارم براساس برنامه‌های طراحی شده که از چند ماه گذشته اجرای آن آغاز شده، این شرکت در موقعیت و جایگاهی که شایستگی‌ش را دارد قرار بگیرد و رضایت‌مندی از محصولات و خدمات آن زبانزد خاص و عام شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.