اختصاصی/ طرح ویژه بیمه پارسیان برای دانش‌آموزان ایرانی

اختصاصی/ طرح ویژه بیمه پارسیان برای دانش‌آموزان ایرانی

امروزه با تغییر در نگرش مردم در خصوص لزوم خرید بیمه در شرایط پر تلاطم امروزی، نیاز به پوشش وجوه مختلف زندگی بیش از پیش احساس می‌شود. از دیگر سو شرکت‌های بیمه نیز در فضای رقابتی و بدست آوردن سهم بازار بیشتر، محصولات نوین و به روز خود را عرضه می‌کنند.

به گزارش دیوان اقتصاد، گویی از آن دوران که بیمه صرفا در دو رشته درمان و شخص ثالث ارائه می‌شد، سالهای خیلی زیادی گذشته است. چرا که امروزه کمتر کسی برای نام بردن از رشته‌های مختلف بیمه، صرفا به دو رشته درمان و بیمه شخص ثالث اشاره می‌کند.

در حقیقت در دنیای کنونی دید مردم نسبت به بیمه تغییر کرده و این امر ممکن نبود جز با ارائه طرح‌های بیمه توسط شرکت‌های بیمه و فرهنگسازی برای ارتقای فرهنگ بیمه در جامعه بنابراین در دنیای امروز شرکت بیمه‌ای موفق است که بتواند سبد محصولات متنوعی به خریداران عرضه کرده و تمام وجوهات زندگی او را در بر بگیرد.

یکی از جنبه‌هایی که می‌توان به آن توجه کرد بیمه زندگی است که وسط اکثر شرکت‌های بیمه‌ای ارائه می‌شود. این طرح به نوعی پوشش کاملی را برای بیمه گزار فراهم می‌کند و قابلیت آن را دارد که زیرمجموعه‌های متنوعی به آن اضافه شود.

یکی از شرکت‌هایی که تحت عنوان بیمه زندگی، پوشش جدید و قابل تاملی را ارائه کرده است، شرکت بیمه پارسیان بوده که د قالب بیمه زندگی، این بار کودکان را جامعه هدف قرار داده است.

طرح سکه پارسیان که مدتی است به محصولات شرکت بیمه پارسیان اضافه شده است، خدمتی جدید از این شرکت بوده که جامعه هدف آن دانش‌آموزان آینده ساز این مرز و بوم هستند.

این طرح که جزء بیمه زندگی محسوب می‌شود، در حقیقت تلاش می‌کند تا با در نظر گرفتن آینده فرزندان ایران زمین را بیمه کرده و کمک کند تا این سرمایه گذاری در آینده کمک به سزایی به رفع موانع احتمالی زندگی آنان داشته باشد.

در حقیقت بیمه پارسیان با در نظر گرفتن دغدغه و مشکلات پیش روی خانواده‌های دانش آموزان اقدام به طراحی محصولی ویژه برای دانش آموزان کرده است تا ریسک‌های احتمالی آینده آنان را پوشش داده و حامی آنان در مراحل تحصیلی، ازدواج، ایجاد شغل، هزینه های دانشگاه و .. باشد.

بر همین اساس، طرح سکه که صرفا به دانش آموزان ارائه می‌شود، می‌تواند آسودگی خاطر والدین را فراهم کرده و آینده درخشانی را برای کودکان رقم بزند. بر همین اساس هم در این طرح مسائلی مانند پرداخت هزینه‌های تحصیل و بعد از تحصیل، همچنین تضمین درآمد تا پایان عمر در نظر گرفته شده است.

به عبارتی بیمه پارسیان با در نظر گرفتن دغدغه و مشکلات خانواده‌ها طرح سکه پارسیان را به سبد بیمه‌ای محصولات شرکت اضافه کرد تا خانواده ها بتوانند با خرید این بیمه نامه از کودک خود را در برابر اتفاقات آینده و تامین مخارج زندگی او، بیمه کرده و از آنان در برابر نیاز‌های مالی آینده‌شان، محافظت کنند.

این طرح که همزمان با روز دانش آموز در سال 1402 عرضه شده است دارایی مزایایی چون، پرداخت سود تضمینی و مشارکت، برخورداری از پوشش بیمه و مزایای بیمه‌های زندگی، پرداخت هزینه‌های تحصیل، پرداخت هزینه‌های بعد از تحصیل، تضمین درآمد تا پایان عمر، آموزش آینده نگری مالی و ... است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.