قدردانی مدیرعامل از دست اندرکاران مهار آتش‌سوزی در انبار فولاد خوزستان

قدردانی مدیرعامل از دست اندرکاران مهار آتش‌سوزی در انبار فولاد خوزستان

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان، از تمامی دست اندرکاران، عوامل اجرایی و آتش نشانان در مهار آتش سوزی یکی از انبارهای فولاد خوزستان تقدیر نمود.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ جلسه تقدیر و تشکر از دست اندرکاران، عوامل اجرایی و آتش نشانان در مهار آتش سوزی انبار شرکت فولاد خوزستان برگزار شد و مدیرعامل ضمن تقدیر و تشکر از رشادت‌های این عزیزان، نسبت به درس‌آموزی از این حادثه تاکید نمود.

امین ابراهیمی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مثبت و به موقع تمامی عوامل اجرایی در مهار این آتش سوزی، اظهار داشت: ایمنی در محیط صنعتی باید سرلوحه ی کار همه کارکنان قرار گیرد. درس‌های آموختنی بسیاری باید از این حادثه کسب شود و به عنوان چراغ راهی برای عدم تکرار پذیری، سرلوحه کارهای اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: در‌ این اقدام جهادی، عوامل اجرایی و تیم عملیاتی آتش نشانی و مسئولان فولاد خوزستان، تعلق سازمانی و مشارکت تیمی را به زیباترین شکل ممکن به نمایش گذاشتند که این خود یکی از اصلی‌ترین انگیزه‌ها و فاکتورهای موفقیت در مهار آتش بود. در شبی که شرایط جوی بسیار سختی حاکم بود، فولادمردان توانستند با همت بلند و اراده ی مثال زدنی، آتش سوزی انبار را پس از ۱۰ ساعت کار عملیاتی و جهادی مهار نمایند.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان گفت: از مدیریت و کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت فولاد اکسین خوزستان که در این حادثه با اعزام نیرو و خودروی آتش نشانی با مجموعه فولاد خوزستان همکاری نمودند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.