پیام مدیرعامل بیمه باران به‌مناسبت پنجمین سالروز تأسیس شرکت

پیام مدیرعامل بیمه باران به‌مناسبت پنجمین سالروز تأسیس شرکت

علیرضا هادی مدیرعامل بیمه باران به مناسبت پنجمین سالروز تأسیس این شرکت پیامی صادر کرد.

زیر بـــاران بیا قــدم بزنیم

حرف نشنیده‌ای به هم بزنیم

قلم زندگی به دست دل است

زنـــدگی را بیـا رقـــم بزنیم

پنج سال پیش با کوله‌باری از انگیزه و اراده گرد هم آمدیم تا در صنعتی که ریشه‌اش را باید در دل تاریخ جُست، دریچه‌ای به سوی نوآوری و خلاقیت بگشاییم؛ و اینگونه بیمه زندگی باران متولد شد.

ایمان استوار و عزم راسخ را توشه راهمان کردیم و با دلی قرص به الطاف الهی، قدم در مسیر گذاشتیم و حاصل آن اعتمادی است که همواره قوت قلبمان بوده و سبب شده با سری برافراشته در برابر چالش‌های مسیر بایستیم و قوی‌تر برای تامین حقوق ذی‌نفعان تلاش کنیم.

اکنون در آستانه پنج‌سالگی و با شروع سال جدید، با تکیه بر اعتماد بیمه‌گزاران، حمایت سهامداران، تخصص همکاران، تدبیر مدیران و تلاش مستمر و در خور تقدیر شبکه فروش، بیمه باران گامی دیگر به سوی پیشرفت و تعالی برخواهد داشت تا بتواند مانند سالیان گذشته با ارائه محصولات متنوع و کارآمد، همواره پاسخ مناسبی برای تامین امنیت خاطر مردم کشورمان باشد.

در پنجمین سالروز تاسیس بیمه باران، قدردان حضور و همراهی شما در این سفر مملو از تجربه و خاطره هستیم و در این مسیر روشن و بارانی گام برمی­داریم. ایمان داریم جز با مهر و همدلی شما پیمودن این مسیر میسر نمی‌شد و تداوم حضورتان در روزهای پیش رو، توشه ما برای اندیشه، کار و پیش رفتن است.

اکنون با اتکاء به یاری خداوند قادر و متعال و بهره­مندی از تجارب ارزشمند و توانمندی تمامی اعضای این خانواده که رفته‌رفته همچون شاخه‌ساران بسط می‌یابد، چشم‌انتظار رسیدن فصلی پربارتر و سپهری پر باران‌تر بر عرصه این کهن سرزمین هستیم.

علیرضا هادی  مدیرعامل




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.