تمدید جشنواره فروش بیمه‌‌های زندگی بیمه تعاون 

تمدید جشنواره فروش بیمه‌‌های زندگی بیمه تعاون 

جشنواره فروش بیمه‌های زندگی سازمان فروش بیمه تعاون تا تاریخ ١٤٠٣/٠٣/٣١ تمدید گردید.

به گزارش دیوان اقتصاد، با توجه به درخواست‌های مکرر شبکه محترم فروش و پیشنهاد مدیریت، و با موافقت مدیر عامل بیمه تعاون، دومین جشنواره فروش بیمه‌های زندگی سازمان فروش بیمه تعاون تا تاریخ ١۴٠٣/٠٣/٣١ تمدید گردید.

به گزارش دیوان اقتصاد، این جشنواره از تاریخ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ تا ۳۱ آغاز شده و خرداد ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. همایش در فصل تابستان و در شهر تهران برگزار خواهد شد. این همایش فرصتی مناسب برای تبادل نظر، آموزش‌های تخصصی و افزایش کیفیت کارکنان سازمان فروش بیمه تعاون خواهد بود.

بر این اساس، نمایندگان، کارگزاران و ارکان سازمان محترم فروش می توانند جهت شرکت در این جشنواره، مطابق با دستورالعمل ابلاغی، طیف گسترده ای از بیمه نامه های زندگی را به فروش رسانده و از جوایز آن بهره مند شوند

ایجاد انگیزه در شبکه فروش، افزایش سطح مشارکت در تحقق اهداف شرکت، جذب پرتفوی مناسب و همچنین افزایش سهم بازار و سودآوری از طریق جذب پرتفوی مطلوب و ماندگار از جمله اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات کامل از جزییات جشنواره وجوایز آن به شعب و نمایندگان بیمه تعاون در سراسر کشور مراجعه نمایند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.