افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان

افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان

معاون صندوق بیمه‌‌‌ای حوادث طبیعی ساختمان گفت: سقف پرداخت خسارت نسبت به سال ۱۴۰۲ برای امسال افزایش قابل‌ توجهی پیدا کرده است به طوری که از حدود ۳۰ میلیون تومان به ۹۵ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، ناصر یارمحمدیان عضو هیات عامل و معاون فنی و امور بیمه‌‌‌ای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان گفت: خوشبختانه سقف پرداخت خسارت نسبت به سال ۱۴۰۲ برای امسال افزایش قابل‌توجهی پیدا کرده به طوری که از حدود ۳۰ میلیون تومان به ۹۵ میلیون تومان رسیده است. 

این مقام مسوول در ادامه اظهار کرد: متناسب با افزایش سقف پرداخت صندوق حق بیمه نیز به این صورت است که امسال مجموع حق بیمه صندوق حوادث طبیعی ساختمان ۳۰۰‌هزار تومان در بودجه ۱۴۰۳ تعیین شده که از ۳۰۰‌هزار تومان حدود ۹۰‌هزار تومان بر عهده مالکان است که از طریق قبوض برق توانیر آن را وصول و به خزانه واریز می‌کنند.

یارمحمدیان همچنین اظهار کرد: حال اینکه توانیر این مبلغ را معمولا به این صورت وصول می‌کند که در قبوض ماهانه به شکل برابر مبلغ را تقسیم می‌کند یعنی ۹۰‌هزار تومان را اگر به شکل ماهانه بخواهد دریافت کند ماهی ۷‌هزار و ۵۰۰ تومان از مالک مسکونی دریافت خواهد کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.