علی قناویزچی، مدیرعامل مؤسسه املاک و مستغلات تأمین‌اجتماعی شد

علی قناویزچی، مدیرعامل مؤسسه املاک و مستغلات تأمین‌اجتماعی شد

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل مؤسسه املاک و مستغلات این سازمان که با حضور مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و جمعی از مدیران حوزه اقتصادی و عمرانی این سازمان و همچنین اعضای هیئت‌مدیره و مدیران موسسه املاک و مستغلات سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد، با تأکید بر اهمیت و ضرورت مولدسازی املاک و مستغلات سازمان، ظرفیت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در این حوزه را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: با اهتمام و جدیت مدیران این مؤسسه، همه ظرفیت‌های حوزه املاک و مستغلات سازمان باید در خدمت منافع بیمه‌شدگان قرار بگیرد.

به‌گزارش دیوان اقتصاد، موسوی در این مراسم ضمن تبریک پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی، این اقدام را مایه خوشحالی و افتخار ملت ایران و مردم مسلمان جهان عنوان کرد و اظهار داشت: الحمدلله با عملیات غرورآفرین روز گذشته، همه دنیا اقتدار جمهوری اسلامی ایران را با چشم خود دیدند و فهمیدند که غیرت ایرانی اجازه نمی‌دهد کسی به خاک این کشور جسارت کند. به تعبیر رهبر معظم انقلاب دوره بزن در رویی تمام شده و هر اشتباه دشمن، پاسخش سیلی محکم نیروهای مسلح مقتدر ما خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تقدیر از اقدامات تیم مدیریتی سابق موسسه املاک و مستغلات گفت: اراده‌ای که در تغییرات مدیریتی این مجموعه هست، اراده‌ای در راستای تسریع در روند حرکتی است. هم کسانی که قبل از این مسئولیت موسسه را بر عهده داشتند، فرصت تازه‌ای در مجموعه‌های دیگر پیدا می‌کنند و هم مدیریت جدید این مجموعه فرصت و مأموریت خواهد داشت که حرکت جدیدی را آغاز کند. در هر دو حال باید از خداوند متعال طلب خیر کرد تا بیش از پیش آثار مثبت در مجموعه تأمین‌اجتماعی جاری شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه املاک و مستغلات اظهار داشت: انتظار ما این است که در دوره جدید، با تدبیر مدیران مؤسسه املاک و مستغلات، ظرفیت‌های این بخش از سازمان تأمین‌اجتماعی بیش از پیش در خدمت سازمان و برنامه‌های توسعه خدمات به بیمه‌شدگان قرار بگیرد. این مهم با برنامه‌ریزی برای دسته‌بندی درست املاک و مستغلات سازمان در قالب مولدسازی محقق می‌شود و امیدواریم که مدیران جدید به درستی در این مسیر حرکت کنند؛ خصوصاً که کار در زمینه املاک از آنجا که نتایج چندان ملموسی ندارد، بسیار دشوار است.

موسوی ارزیابی دقیق از وضعیت و شرایط املاک سازمان تأمین‌اجتماعی را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های مدیریت جدید این مجموعه عنوان کرد و گفت: ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی و همگرایی مدیران و کارکنان در موسسه املاک و مستغلات، در دوره جدید باید ارزیابی از املاک سازمان به‌صورت دقیق انجام پذیرد. در واقع همه باید تلاش کنیم که این ظرفیت در سازمان تأمین‌اجتماعی به خوبی احیا شود تا سازمان بتواند از این ظرفیت مهم اقتصادی که سرمایه بیمه‌شدگان است، به بهترین نحو بهره‌برداری کند.

وی با تأکید بر این‌که مقدمه همه این اقدامات، همگرایی همه نیروها در مجموعه سازمان تأمین‌اجتماعی است، گفت: بخش‌های مختلف سازمان و شرکت‌های مرتبط با این حوزه باید در این زمینه در همگرایی و هماهنگی کامل باشند. اگر در نگاه بیرونی، اقتدار کشور در هماهنگی برای حفظ امنیت کشور و مقابله مؤثر با دشمنان است، در جنبه داخلی اقتدار ما به وحدت و همگرایی است. موضوعی که در فرمایشات نوروزی رهبر انقلاب نیز بر آن تأکید شده و ان‌شاءالله ما هم در سازمان بتوانیم به این سمت حرکت کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با تأکید بر ضرورت برنامه‌محوری، آن را یکی از خصوصیات بارز مدیرعامل جدید موسسه املاک و مستغلات دانست و گفت: خواسته سازمان از مدیریت جدید مؤسسه، افزایش سرعت در روندها و فرآیندها در عین حفظ کیفیت کار است. با حسن سابقه‌ای که از مدیرعامل جدید مجموعه سراغ داریم، این هدف کاملاً دست‌یافتنی است و امیدواریم به‌زودی شاهد تحولات مثبت در زمینه املاک و مستغلات سازمان تأمین‌اجتماعی باشیم.

بر اساس این گزارش، مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات مدیرعامل سابق مؤسسه املاک و مستغلات، بر لزوم ایجاد تحول در دوره جدید مدیریتی این مجموعه تأکید کرد و اظهار داشت: در حالی که در دوره‌های گذشته صرفاً بحث حفظ و نگهداشت درست املاک در مجموعه‌های دولتی از جمله سازمان تأمین‌اجتماعی مطرح بود، از زمان استقرار دولت مردمی سیزدهم بحث مولدسازی دارایی‌ها مطرح شده که به‌تبع آن اقدامات جدی در این حوزه در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز لازم است.

وی افزود: در همین راستا حوزه عمرانی و املاک و مستغلات سازمان تأمین‌اجتماعی در ساختار این مجموعه ذیل معاونت اقتصادی قرار گرفت و این به معنای تغییر نگاه به حوزه املاک و مستغلات است. امروز نگاه سازمان تأمین‌اجتماعی به این حوزه کاملاً اقتصادی است و مدیریت جدید مؤسسه باید با برنامه‌ریزی به سمت مولدسازی دارایی‌ها و تمهید مقدمات برای ‌بهره‌برداری اقتصادی سازمان از این حوزه حرکت کند.

در این مراسم، همچنین علی قناویزچی مدیرعامل جدید موسسه املاک و مستغلات سازمان تأمین‌اجتماعی، افزایش بهره‌وری در حوزه املاک و مستغلات سازمان تأمین‌اجتماعی را مهم‌ترین راهبرد مورد توجه در این مؤسسه عنوان کرد و اظهار داشت: ده‌ها سال است که ما در ایران اسلامی درگیر جنگ اقتصادی هستیم و یکی از حوزه‌هایی که می‌تواند در این کارزار برای ما راهگشا باشد، همین حوزه املاک و مستغلات است.

وی با اشاره ضرورت تغییر رویکرد نسبت به حوزه املاک گفت: در مجموعه ما همواره برنامه‌ برای شناسایی و حفظ و صیانت دارایی‌ها وجود داشته است، اما باید یک تغییر فرهنگ در این حوزه اتفاق بیفتد. در واقع لازم است که از حفظ و نگهداشت صرف به سمت بهره‌وری حرکت کنیم و در این مسیر فرآِیندها نیز باید تغییر کند.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در ابتدای این مراسم، اعضای هیئت‌مدیره و برخی از مدیران مؤسسه املاک و مستغلات سازمان تأمین‌اجتماعی با ارائه گزارشی از عملکرد مؤسسه، نیازها و الزامات افزایش کیفیت فعالیت‌ها در دوره جدید را مطرح کردند. همچنین در انتهای مراسم ضمن تقدیر از زحمات و خدمات عباس منیعی مدیرعامل سابق مؤسسه املاک و مستغلات سازمان تأمین‌اجتماعی، حکم مدیرعاملی علی قناویزچی مدیرعامل جدید این مجموعه توسط میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به وی اعطا شد.

براساس این گزارش متن حکم انتصاب علی قناویزچی به‌سمت مدیرعامل مؤسسه املاک و مستغلات سازمان تأمین‌اجتماعی که از سوی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی صادر شده، به این شرح است:

جناب آقای علی قناویزچی
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
با استناد به بند (چ) ماده12و بند (ج) ماده (15) اساسنامه سازمان تأمین‌اجتماعی و با عنایت به بند (6) دو هزار و یکصد و شصت‌ودومین جلسه هیأت‌مدیره محترم سازمان مورخ 19‏‏‏/01‏‏‏/1403 و صورتجلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده مورخ 08‏‏‏/12‏‏‏/1402 مؤسسه املاک و مستغلات تأمین‌اجتماعی مبنی بر انتخاب سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان عضو حقوقی هیأت‌مدیره موسسه مذکور، بدینوسیله جنابعالی به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیأت‌مدیره موسسه املاک و مستغلات تأمین‌اجتماعی منصوب می‌شوید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب، همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و همکاری با سایر اعضای محترم هیأت‌مدیره موسسه، در راستای نیل به اهداف تبیین شده و همسو با اصول و سیاست‌های سازمان و صیانت و ارتقای ارزش ذخایر و سرمایه‌های بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تلاش نمایید.

میرهاشم موسوی




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.