پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به‌مناسبت روز کارگر 

پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به‌مناسبت روز کارگر 

یازدهم اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی است ارزنده تا از تلاشهای  بی دریغ پیش قراولان خط مقدم سنگر اقتصاد و تولید که در مسیر استقلال کشور گام برمی دارند تقدیر نماییم. 

بنام یکتا آفریننده جهان

یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی است ارزنده تا از تلاشهای  بی دریغ پیش قراولان خط مقدم سنگر اقتصاد و تولید که در مسیر استقلال کشور گام برمی دارند تقدیر نماییم. بدون تردید تکریم این عزیزان تکلیفی است الهی و انسانی که بر عهده همه آحاد جامعه می باشد . بر خود وظیفه می دانم از تمامی کارگران نجیب و پاک سیرت این سرزمین اسلامی به ویژه کارگران وکارکنان شریف و ساعی شاغل در شرکت چادرملو که طی سال گذشته با تمام توان و همت والای خود، تلاشی در خور تحسین در افزایش میزان تولید و رکوردشکنی های متوالی داشتند تقدیر و تشکر نمایم. 
امید دارم در سال جدید نیز که از سوی مقام معظم رهبری سال " جهش تولید با مشارکت مردم"  نام گرفته است، به حول و قوه الهی همچون سال گذشته که جهش واقعی را در تمامی واحدهای این شرکت عظیم محقق ساختید، با توانی مضاعف در راستای تولید، توسعه و ارزش آفرینی در بخش معدن و صنایع معدنی، حرکت مقدس خود را تداوم بخشید.
از درگاه خداوند متعال برای فرد فرد شما عزیزان آرزومند سلامتی، سربلندی، نشاط و شادکامی هستم و روز كارگر را به تمامی كارگران زحمتکش ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.
                                        امیر علی طاهر زاده
                                  مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.