نقش موثر جزیره کیش در صنعت پخش

نقش موثر جزیره کیش در صنعت پخش

رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان وبازرگانان کیش در ششمین کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران گفت: ظرفیت های جزیره کیش می تواند نقش موثری در صنعت پخش کشور داشته باشد.

به گزارش دیوان اقتصاد، درآیین افتتاح ششمین کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران که با حضور وحید زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی فرحی قام مقام وزیر صمت در امور بازرگانی و علیرضا شاه میرزایی معاون وزیرصمت در امور تجارت و خدمات برگزار شد 

مدیرعامل جامعه بازاریان وبازرگانان کیش با اشاره به موقعیت ویژه کیش از نظر زیرساختی در بین مناطق آزاد کشور گفت: امروزه درکشورهای همسایه شاهد هستیم بسیاری از کالاهای ایرانی با بسته بندی غیر ایرانی درحال عرضه هستند درحالیکه می توان از ظرفیت های جزیره کیش می توان در حوزه بسته بندی و صادرات در صنعت پخش بهره برداری کرد.

رحمان سادات نجفی افزود: جزیره کیش اگرچه از نظر جمعیتی و وسعت شهر بزرگی نیست اما به واسطه زیرساخت ها، قوانین، دسترسی و موقعیت جغرافیایی مزیت های بسیاری برای تولید کنندگان و صادرکنندگان به همراه دارد.

وی درپایان با بیان اینکه یکی از مشکلات ما هزینه های بالای نگهداری است که باعث می شود قیمت تمام شده کالا افزایش یابد ابراز امیدواری کرد با ایجاد مجتمع خدمات انباری از ظرفیت های کیش درجهت توسعه منافع ملی استفاده شود. 

برگزاری 20 نشست تخصصی و همایش جانبی با موضوعاتی نظیر بررسی وضعیت شرکت های دارویی در سال 1403 و چشم انداز 5 سال آتی، ارتباط سامانه های دولت و سامانه جامع تجارت، سامانه جامع انبارها ((TTAC ، ضوابط و استانداردهای ATP، تاثیر فناوری های نوظهور بر افزایش بهره وری در صنعت پخش و لجستیک، روایتی متفاوت از TSProad روایتی متفاوت از دلFedEx،معرفی طرح کسب نو بانک تجارت، هوشمندسازی در فرآیند توزیع و پخش و تحول دیجیتال در صنعت پخش در عصر هوش مصنوعی، برنامه های جانبی این رویداد بین المللی است.

گفتنی است 50 نفر از اساتید دست اندرکاران و مسوولان بخش های خصوصی و دولتی، سخنرانان و ارائه کنندگان این نشست های تخصصی هستند.این رویداد به همت انجمن ملی صنعت پخش ایران و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و شرکت بهاران تدبیر کیش تا 20 اردیبهشت در مرکز نمایشگاه ها و همایش های بین المللی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند از ساعت 10 تا 14:00 در نشست های تخصصی این نمایشگاه در مرکز همایش های بین المللی حضور یابند و از ساعت 17:00 تا 22:00 از نمایشگاه بازدید کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.