معرفی محصولات بیمه سامان به بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه حمل و نقل

معرفی محصولات بیمه سامان به بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه حمل و نقل

محصولات متنوع شرکت بیمه سامان دریازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در معرض دید هیات ها و نماینده های تجاری و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه قرارگرفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، نمایشگاه حمل و نقل ریلی یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت حمل و نقل و راه‌آهن بوده که هر ساله با حضور شرکت‌ها، تولیدکنندگان،تامین‌کنندگان و فعالان این صنایع برگزار می‌شود.

دریازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و ۵ شرکت خارجی از کشورهای چین، روسیه، هند و آذربایجان حضور دارند.

همچنین در نمایشگاه امسال بیش از ۶٠ هیات و نماینده تجاری و بازدیدکنندگان از ۱۴ کشور خارجی شامل چین، روسیه، ترکیه، هند، قزاقستان، ازبکستان،ویتنام، پاکستان ،تاجیکستان، قرقیزستان، آذربایجان، ترکمنستان، امارات و عربستان حضور دارند.

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، ارتقای سطح دانش فنی و علمی در زمینه حمل و نقل ریلی، ارائه راهکارهای نوین برای بهبود خدمات حمل و نقل عمومی و باری، معرفی تجهیزات وفناوری‌های پیشرفته در صنعت راه‌آهن، ارتقای کیفیت و ایمنی خدمات حمل و نقل، جذب سرمایه‌گذاری و افزایش همکاری‌های بین‌المللی در زمینه حمل و نقل ریلی است.

شرکت بیمه سامان، با حضور فعال در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، سعی در شناسایی نیازهای بازار، ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان تجهیزات حمل و نقل ریلی دارد.

شرکت بیمه سامان در سالن ۱۰-۱۱ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ازساعت ۸ صبح تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان وعلاقه مندان است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.