وحدت و همدلی تکلیف همه مسئولین و مردم است

وحدت و همدلی تکلیف همه مسئولین و مردم است

امام جمعه کیش بیان کرد: در ادامه مسیر پیشرفت کشور تکلیف همه مردم و مسئولین وحدت و همدلی است.

به گزارش دیوان اقتصاد، حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و مسئولین کشور گفت: اعلام عزای عمومی در یک چهارم کشورهای جهان بیانگر محبوبیت رییس جمهور شهید کشورمان است و به واسطه تواضع و فروتنی ایشان در مواجهه با مردم و اقتدار در مقابل دشمنان شاهد این موج حضور درآیین های سوگواری در داخل و خارج کشورمان بودیم. 

خطیب جمعه کیش افزود: آیت الله رئیسی، رییس جمهور خستگی ناپذیری بود که سه سال شبانه روز خدمت کرد و در دوره حضورش باعث اقتدار و عزت نظام بود و شهادتش نیز همگرایی و اتحاد همه مردم واقشار وگروهها را در پی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز تاکید کرد: امروز تکلیف همه مردم، مسئولین وگروهها انسجام ، وحدت و همدلی است و بیش از هر زمان دیگری باید متحد و همراه باشیم. 

وی تصریح کرد: مسئولین وظیفه دارند برای ارائه خدمت شبانه روزی تلاش کنند همانطور که رئیس جمهور شهیدمان برای خدمت به مردم شبانه روزی تلاش می کرد و در این روزها باید از قدرشناسی مردم کشورمان تشکر کنیم که در سوگ سیدالشهدای خدمت با حضور میلیونی خود در خیابانها و مراسمات بار دیگر اتحاد و همدلی مردم ایران را نشان دادند.

وی درپایان بزرگترین نعمت انقلاب را وجود رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) برشمرد وگفت: با تدابیر مقام معظم رهبری که سکاندار و آرامش بخش نظام جمهوری اسلامی هستند و درسایه خدمت مسئولین و مشارکت مردمی مسیر پیشرفت را ادامه می دهیم. 

گفتنی است در حادثه سقوط بالگرد که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اتفاق افتاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور کشورمان، حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و کادر پرواز به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.