معرفی دبیران اجرایی رویدادهای فرهنگی و هنری جزیره کیش

معرفی دبیران اجرایی رویدادهای فرهنگی و هنری جزیره کیش

در احکام جداگانه‌ای از سوی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش دبیران اجرایی رویدادهای فرهنگی و هنری جزیره معرفی شدند.

به گزارش دیوان اقتصاد، در نشستی که با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان روز شنبه 5 خرداد ماه برگزار شد، مهدی جمالیان به عنوان دبیر اجرایی رویدادهای ایام محرم و صفر، داوود رادمند به عنوان دبیر اجرایی کتاب و کتابخوانی، بهرام عرب وند دبیر اجرایی سومین کنگره ملی شهدای غواص و امیرحسین ملکی به عنوان دبیر اجرایی رویدادهای دهه ولایت (عید قربان تا غدیر ) معرفی شدند.

سید علیرضا فاطمیان پور در این نشست با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری و نقش مشارکت مردمی در اجرای آن، از فرهنگ به عنوان یک تولید نام برد و گفت: در راستای استفاده از ایده ها و استعدادهای این حوزه در جزیره دبیران اجرایی بخش های مختلف فرهنگی و هنری معرفی شدند.

فاطمیان پور در ادامه افزود: با برنامه ریزی مناسب برای رویدادهای ملی و مذهبی، تا پایان سال فعالیت هایی با کیفیت بهتر انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت کودکان و خانواده ها در تابستان می تواند نقش مهمی در گسترش و اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی و هنری ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت و زیرساخت های فرهنگی و آموزشی جزیره کیش از جمله مساجد، فرهنگسراها، اماکن ورزشی و مراکز آموزشی در ایام تابستان مورد نظر قرار گرفته است.

گفتنی است، دبیران اجرایی سایر رویدادهای فرهنگی و هنری نیز در روزهای آینده انتخاب و معرفی می شوند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.