خرده فروشی دغدغه نخست شعبه آپادانا بیمه رازی

خرده فروشی دغدغه نخست شعبه آپادانا بیمه رازی

سرپرست شعبه آپادانا بیمه رازی رشد خرده فروشی و اصلاح سبد پرتفویی این شعبه در سال ۱۴۰۳ را از مهم‌ترین اهداف برشمرد و متذکر شد: شعبه آپادانا در ۷۰ روز ابتدایی سال رشد ۹۰ درصدی در تولید حق بیمه را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، محمد صادق رضوی- سرپرست شعبه آپادانا بیمه رازی در حالی مهمان نود و دومین سه‌شنبه‌های پاسخگویی این شرکت بود که در سال گذشته با تحقق ۹۳ درصدی بودجه ابلاغی این شعبه، ۷۶۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ پرتفوهای نامناسب با ضریب خسارت بالا از سبد پرتفویی شعبه حذف شد که برخی از این پرتفوها متعلق به سازمان‌های بزرگ بود و با وجود این ۲۳۷ هزار فقره بیه نامه صادر شده است.

رضوی با بیان اینکه ۴۷۱ میلیارد ریال خسارت از سوی شعبه در سال گذشته پرداخت شده، گفت: رشد عملکرد شعبه در حق بیمه ریالی معادل ۶۶ درصد بوده که رشد ۳۲ درصدی در تعداد بیمه نامه نیز به ثبت رسیده است.

سرپرست شعبه آپادانا بیمه رازی افزود: از ابتدای سال جاری تا به امروز در شعبه آپادانا ۳۶ میلیارد تومان حق بیمه تولید شده که رشد ۹۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسانده است.

وی با اشاره به حضور ۸۱ نماینده فعال در این شعبه یادآور شد: خط مشی شعبه آپادانا تاکید بر خرده فروشی با همراهی و همکاری شبکه فروش فعال با نگاه به ارائه خدمات به‌روز و مناسب است.

رضوی از برگزاری جلسات متعدد با هدف افزایش سطح دانش و ارتباط میان شبکه فروش در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: جلسات متعددی با شبکه فروش در راستای بیان دغدغه عزیزان برگزار شده که سطح ارتباط نمایندگان و انتقال تجربه را به شدت افزایش داده است.

وی مهم‌ترین اهداف سال جاری شعبه تحت سرپرستی خود را توجه به بیمه نامه‌های خرد، پیشی گرفتن بیمه نامه‌های خرد از بیمه‌نامه‌های بزرگ و اصلاح سبد پرتفویی شعبه بیان و خاطرنشان کرد: بیمه نامه‌های خرد با ماندگاری بالا برای شرکت، آورده و آینده خوبی را رقم خواهد زد و در کنار آن باید به مسائل مرتبط با نمایندگان همچون افزایش سطح اختیارات نمایندگان، آموزش در حوزه بازاریابی و ارائه روزانه گزارش عملکرد نمایندگان به شبکه فروش اقداماتی صورت گیرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.