عرضه طرح «بیمه زندگی و بازنشستگی تکمیلی کارکنان» توسط بیمه ملت

عرضه طرح «بیمه زندگی و بازنشستگی تکمیلی کارکنان» توسط بیمه ملت

شرکت بیمه ملت، در راستای حمایت از کارکنان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و نیز شرکت‌های خصوصی و کلیه بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی در طول دوران اشتغال و دوران بازنشستگی،  طرح «بیمه زندگی و بازنشستگی تکمیلی کارکنان» را ارائه کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، این شرکت در راستای اهداف و تعهدات خود به ارائه خدمات نوین بیمه‌ای و تامین امنیت و آرامش خاطر جامعه کارکنان در بخش دولتی و خصوصی و همچنین تشکیل حساب پس انداز ویژه کارکنان در طول دوران خدمت، طرح «بیمه زندگی و بازنشستگی تکمیلی کارکنان»  را از خرداد ماه 1403 عرضه و اجرایی نموده است.

این طرح بیمه‌ای که با هدف حمایت از کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها در طول دوران اشتغال و دوران بازنشستگی و ارتقای سطح رفاه و تامین آتیه مشمولین طرح تدوین شده است، شامل مجموعه‌ای از پوشش‌های بیمه‌ای متنوع و ارائه خدمات مالی در چارچوب تعهدات بیمه‌های زندگی می‌باشد.

شرکت بیمه ملت با سابقه‌ای درخشان در صنعت بیمه کشور، همواره همراه بیمه گزاران خود بوده و با ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع، آرامش خاطر را به آنان هدیه داده است.

طرح مذکور برای وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، موسسات، شرکت‌های دولتی و موسسات بخش خصوصی از جمله بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی و تولیدی طراحی شده و از ماه جاری قابل بهره‌برداری می‌باشد.

کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات و نهادهای دولتی و موسسات غیردولتی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جزئیات این طرح، با شماره 02185333  تماس بگیرند و یا با مراجعه به شعب و شبکه نمایندگی گسترده این شرکت در سراسر کشور از جزئیات و خدمات این طرح آگاه شوند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.