ساختمان جدید مدیریت بیمه سرمد در اهواز به‌نام شهدای خدمت مزین شد

ساختمان جدید مدیریت بیمه سرمد در اهواز به‌نام شهدای خدمت مزین شد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل بیمه سرمد، مدیر شعب بانک صادرات استان خوزستان، اعضای سندیکای بیمه‌گران استان و تنی چند از مدیران بانک صادرات استان و همچنین معاونین و مدیران ستادی و نمایندگان بیمه سرمد، ساختمان جدید شعبه بیمه سرمد در اهواز افتتاح شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این مراسم مدیرعامل بیمه سرمد ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه خدمت همچنین شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت: سال ۱۴۰۲ سال بازیابی و اصلاح فرایندها در بیمه سرمد بود که با تلاش مدیران ستادی و همراهی شعب و شبکه فروش این مهم به خوبی به سرانجام رسید و بعد از گذار از شرایط نسبتا بحرانی، بحمدالله اکنون شرکت در شرایط خوبی به سر می‌برد، البته در این بین شبکه فروش متحمل زحمت و مشقت شدند که امیدوارم این تغییرات منجر به اتفاقات خوب برای شبکه فروش و رشد بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ گردد.

بهشتی نژاد با تشریح عملکرد بیمه سرمد در سال گذشته، افزایش پرتفوی ۵۳ درصدی و تحقق حدود ۱۵۴ میلیارد ریال سود حسابرسی نشده در کنار فقط ۹ درصد رشد پرداخت خسارت را از دستاوردهای مهم اصلاحات انجام شده و تلاش جمعی همکاران و شبکه فروش دانست.

مدیرعامل بیمه سرمد با تاکید بر اهمیت جایگاه شعب گفت: از همان ابتدای حضور در بیمه سرمد دغدغه این را داشتیم تا شعبی در شأن همکاران، بیمه‌گذاران و‌ بیمه‌شدگان عزیز ایجاد کنیم در همین راستا در سال گذشته شعب برخی از استان‌ها در ساختمان جدید و مناسب استقرار یافتند که برخی تملیکی و برخی استیجاری هستند؛ امیدوارم با ایجاد شعب تملیکی بیشتر و تغییر فضای فیزیکی شعب بتوانیم در جهت هویت بخشی به شعب گام موثری را برداریم.

وی ضمن اشاره به اقدامات چند ماهه اخیر در خرید ملک شعبه اهواز از همکاری و تلاش‌های مدیر شعب بانک صادرات استان خوزستان قدردانی کرد و افزود: با همکاری بسیار خوب بانک صادرات و مدیریت استان خوزستان موفق به خرید ساختمان جدید شعبه بیمه سرمد شدیم و با تجهیز ساختمان، زین پس همکاران پر تلاش بنده در فضای مناسبی که در شأن بیمه سرمد است فعالیت خواهند کرد.

بهشتی نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و همراهان ایشان گفت: با تصمیم‌ اتخاذ شده نام ساختمان جدید شعبه اهواز را مزین به نام شهدای خدمت نام‌گذاری کردیم تا به برکت نام شهدای عزیز شاهد خدمت رسانی مناسب بیمه سرمد به مردم شریف استان خوزستان باشیم.

در ادامه عطاردی مدیر شعب بانک صادرات استان خوزستان ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت گفت: شهید رئیسی توجه ویژه ای به مناطق محروم و خوزستان داشتند، ایشان نماد خدمت و خدمت‌رسانی بودند و امیدوارم با نام گذاری این ساختمان به نام شهدای خدمت، بیمه سرمد نیز به نماد خدمت رسانی در صنعت بیمه استان تبدیل گردد.

مدیر شعب بانک صادرات استان خوزستان ضمن آرزوی موفقیت برای بیمه سرمد ابراز امیدواری کرد با استقرار همکاران عزیز بیمه سرمد در ساختمان جدید و بازمهندسی فرایندها، بیمه سرمد بتواند به یکی از برند های موفق و قابل اعتماد در صنعت بیمه استان تبدیل گردد.

نشست صمیمی با نمایندگان و شبکه فروش استان خوزستان از دیگر برنامه های سفر استانی مدیر عامل بیمه سرمد و هیأت همراه بود که بعد از مراسم افتتاحیه برگزار شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.