افتتاح مرکز آموزشی، رفاهی «شهدای خدمت» بیمه ملت در تهران 

افتتاح مرکز آموزشی، رفاهی «شهدای خدمت» بیمه ملت در تهران 

مرکز آموزشی، رفاهی «شهدای خدمت» بیمه ملت با هدف تمرکز و توسعه فعالیت‌های آموزشی برای کارکنان و نمایندگان این شرکت در تهران افتتاح شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مرکز آموزشی، رفاهی «شهدای خدمت» با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس و محمدتقی چراغی نائب رئیس هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت در تهران آغاز به کار کرد.

مدیرعامل بیمه ملت در این مراسم، گفت: این مرکز به جدیدترین تجهیزات و زیرساختهای آموزشی مجهز بوده و به عنوان مرکز آموزشی، رفاهی و اقامتی برای پرسنل و نمایندگان شرکت که از استان‌های مختلف برای شرکت در دوره‌های آموزشی به تهران عزیمت می‌کنند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یزدان‌دوست افزود: افتتاح این مرکز آموزشی و رفاهی، گامی در راستای تعهد ما به ارتقای سطح دانش و رفاه کارکنان و شبکه فروش بزرگ و گسترده شرکت است. سرمایه اصلی هر سازمان، نیروی انسانی آن است و تلاش می‌کنیم با ایجاد شرایط مناسب، زمینه رشد و تعالی کارکنان و نمایندگان خود را فراهم کنیم.

وی ابراز کرد: این مرکز مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات آموزشی و رفاهی است و می‌تواند به عنوان یک مرکز مرجع برای آموزش و ارتقای مهارت‌های کارکنان و نمایندگان شرکت در سطح کشور مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه ملت خاطرنشان کرد: اهمیت بهره‌وری و استفاده صحیح از امکانات و املاک شرکت در راه‌اندازی این مرکز مورد توجه بوده به نحوی که این مرکز در یک ساختمان تقریباً بلااستفاده و بدون کاربری موثری، با کمترین هزینه بازسازی شده و با تجهیز امکانات لازم برگزاری دوره‌های آموزشی و اقامت کارکنان و نمایندگان، صرفه جویی بسیار مناسبی برای هزینه‌های جاری شرکت در پی خواهد داشت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.