بازدید سرزده مدیر‌عامل بیمه سرمد از مدیریت شعبه غرب مازندان

بازدید سرزده مدیر‌عامل بیمه سرمد از مدیریت شعبه غرب مازندان

بهشتی‌نژاد در ادامه بازدید از شعب بیمه سرمد طی سفر به استان مازندران، بصورت سر زده از مدیریت شعبه غرب مازندان در شهر نوشهر بازدید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این بازدید بهشتی‌نژاد ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران، به تشریح اهداف و برنامه‌های شرکت بیمه سرمد پرداخت و بر لزوم بهبود عملکرد، جلب رضایت مشتریان، استفاده از ظرفیت‌های استانی و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گزاران تاکید کرد.

وی همچنین نیروی انسانی را یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های شرکت قلمداد کرد و با تأکید بر استراتژی شرکت مبنی بر توانمندسازی کارکنان گفت: “افزایش توانمندی نیروی انسانی و جذب نیروهای متخصص در حوزه‌های مختلف، باعث افزایش کیفیت خدمات، بالا رفتن راندمان کاری و رضایت بیشتر مشتریان شرکت می‌شود”. 

بهشتی نژاد از سوی دیگر با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه، افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سرمد به منظور تسهیل خدمت رسانی به مردم را جزو اولویت های شرکت توصیف کرد و اقدام شعب در این خصوص را لازم دانست.

مدیر عامل بیمه سرمد در پایان با اشاره به نقش بانک صادرات ایران به عنوان سهامدار عمده در ارتقائ شرکت، افزایش تعداد میز خدمت در شعب بانک را به منظور بهینه سازی و تسریع ارائه خدمات به عموم مردم از اهداف مهم شرکت برشمرد. 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.