بیمه ما به مجمع رفت

بیمه ما به مجمع رفت

شرکت بیمه ما به‌عنوان اولین شرکت بیمه‌ای در سال 1403 به مجمع رفت. تخصیص مبلغ   300 ریال سود به ازای هر سهم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت برای سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند 1402 صبح روز دوشنبه مورخ 21 خرداد 1403 با حضور بیش از 85 درصدی  سهامداران برگزار شد و ضمن تصویب صورت‌های مالی سال 1402، تقسیم 300 ریال سود  به ازای هر سهم مورد موافقت عمده سهامداران حاضر در مجمع قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه "ما" با اطلاع رسانی قبلی راس ساعت 10:00 روز جاری به صورت حضوری برگزار و همچنین سهامداران از طریق سایت شرکت به آدرسhttp://www.bimehma.com به طور کامل در جریان مصوبات آن قرار گرفتند.

استماع گزارش هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند 1402، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب اکچوئر رسمی بیمه و علی البدل، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین حق الزحمه بازرس قانونی و حسابرس مستقل برای سال مالی آتی از جمله موارد تصمیم گیری شده در این مجمع بود.

پس از استقرار هیأت رییسه مجمع، شامل جناب آقای خوارزمی رئیس هیات مدیره شرکت به عنوان رئیس مجمع و ناظرین سرکار خانم اسدزاده و غنی از گروه مالی ملت و مهرآیندگان و آقای محسن علی میرزایی منشی جلسه، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نماینده سازمان بورس، حسابرس؛ گزارش عمکرد و فعالیت های شرکت در سال 1402 توسط دکتر کاردگر نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل تشریح شد.

پس از ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت و پس از بیان توضیحات لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس، صورت های مالی سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند 1402 و  تقسیم 300  ریال سود به ازاء هر سهم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

همچنین موسسه حسابرسی بهمند و موسسه حسابرسی کوشا منش به ترتیب به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی آتی و روزنامه دنیای اقتصاد  به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های این شرکت انتخاب شدند.

شایان ذکر است مقرر شده بود مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه "مآ" در تاریخ دوم خردادماه سال جاری برگزار شود که به علت شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه و اعلام روز چهارشنبه مورخ 02/03/1403 به عنوان تعطیل رسمی، تغییر یافت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.