جشن بیست و دومین سالگرد تاسیس شرکت بیمه حافظ

جشن بیست و دومین سالگرد تاسیس شرکت بیمه حافظ

جشن بیست و دومین سالگرد تاسیس شرکت بیمه حافظ همزمان با همایش رؤسای شعب و مدیران ستادی در 19 اردیبهشت ماه 1403 برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بیست و دومین سالگرد تاسیس شرکت بیمه حافظ همزمان با همایش رؤسای شعب و مدیران ستادی با حضور آقای دودانگه، ریاست هیئت مدیره، آقای سلطانی، مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و رؤسای شعب شرکت در روز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 در هتل سیمرغ تهران برگزار گردید.

در این مراسم دودانگه، ریاست هیئت مدیره، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران ستادی و اجرائی ، سالگرد تاسیس بیمه حافظ را به همکاران تبریک گفته ، با بیان این نکته که بیمه حافظ برای رسیدن به نقطه کنونی مسیر صعب و دشواری را طی کرده است و ادامه این مسیر جز با همدلی و تلاشهای همکاران میسر نخواهد بود ، از زحمات کلیه همکارانی که از گذشته تاکنون در این مسیر همراه بیمه حافظ بوده اند قدردانی نمود.

پس از سخنان ریاست هیئت مدیره  ، رؤسای شعب و مدیران ستادی در قالب چهار کارگروه فنی ، مالی و اقتصادی ، منابع انسانی و توسعه بازار در فضایی صمیمی به بیان چالش های پیش رو و راهکارهای پیشنهادی پرداختند.

در ادامه و در بخش دوم مراسم گردهمایی باشکوه هیئت مدیره ، مدیران و همکاران ستادی و اجرائی بود که بمنظور گرامیداشت بیست و دومین تاسیس شرکت بیمه حافظ گردهم آمده بودند از برگزیدگان شعب ، کارشناسان و پرسنل منتخب شعب و ستاد به شرح زیر تقدیر بعمل آمد

شعبه برگزیده از منظر عملکرد : شعبه ماکو به ریاست هادی گوزل زاده

شعبه برگزیده از منظر رشد پرتفوی : شهربانو صاحبی ، ریاست شعبه بجنورد

رئیس اداره برگزیده ستاد : پگاه مختاریان (مسئول معماری سازمانی)

کارشناس برگزیده ستاد : مهدی نمازی (کارشناس واحد فناوری و اطلاعات )

کارشناس برگزیده شعب : بابک غمناک چوکامی (کارشناس شعبه انزلی)




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.