کسب تندیس نقره‌ایی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان توسط بیمه تعاون 

کسب تندیس نقره‌ایی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان توسط بیمه تعاون 

بیمه تعاون در بیست و دومین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان از بین 280 شرکت، موفق به دریافت تندیس نقره‌ایی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در مراسم بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ببمه تعاون موفق به دریافت تندیس نقره‌ایی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

در این دوره، 36 شرکت موفق به دریافت جایزه شدند. این جوایز شامل: 9 تندیس طلا، 9 تندیس نقره، 2 تندیس برنز و 16 بنگاه گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کردند.

بیمه تعاون از صنعت بیمه موفق به دریافت تندیس نقره‌ایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. این افتخار نشان دهنده تلاش های بی وقفه این شرکت در رعایت حقوق مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت به آنها است.

بیش از این، بیمه تعاون در سال‌های 1398 و 1399 موفق به دریافت دو گواهینامه شده بود و امسال تنها شرکت بیمه ای بود که توانست براساس عملکرد سال ۱۴۰۱ تندیس نقره‌ایی دریافت کند.

همچنین در این دوره، میزان رضایت مشتریان مجددا توسط شرکت دانش بنیان مورد سنجش و بررسی قرار گرفته است. این اقدام بیانگر، توجه ویژه بیمه تعاون به نظرات و بازخوردهای مشتریان و تلاش برای بهبود مستمر خدمات است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.