بررسی مزیت‌های تولید و عرضه صنایع دستی در کیش

بررسی مزیت‌های تولید و عرضه صنایع دستی در کیش

سه‌شنبه, ژوئن 11, 2024 - 16:00 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

در نخستین روز همایش دوروزه "گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی"، راهکارهای توسعه فعالیت کسب‌وکارهای خرد وخانگی بررسی شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، درنخستین روز این همایش سرپرست معاونت بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به روند رو به شد فعالیت درحوزه صنایع دستی درجزیره کیش گفت: ظرفیت های منطقه آزاد بودن از یک سو و حضور اقوام مختلف کشور در جزیره کیش از سوی دیگر، مزیتهایی است که درحوزه صنایع دستی می تواند زیرساخت های مناسبی برای رشد وپیشرفت تولید وعرضه صنایع دستی باشد.

قاسمی نیا افزود: در این همایش تلاش کردیم فعالان حوزه صنایع دستی درجزیره کیش با روشهای طراحی مدل اقتصادی و تدوین نقشه راه گامی فراتر از فعالیت درسطح محلی بردارند و از ظرفیت های جزیره کیش برای توسعه کسب وکار خود استفاده کنند.

درادامه این همایش علی قنبرزاده دبیر و معاون کارگروه صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی سازمان اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و دکتر مهدی سخدری، عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی درخصوص فعالیت های حوزه صنفی، جامعه تخصصی صنایع دستی و کسب و کارهای خرد وخانگی مطالب ارزشمندی ارائه کردند.

اجرای گروه موسیقی سنتی از دیگر بخش های این همایش دور روزه است که سه شنبه 22 خرداد نیز از ساعت 17 و سی دقیقه تا 21 در سالن ابن سینای مرکز همایش های بین المللی کیش میزبان هنرمندان وفعالان حوزه صنایع دستی است.

شایان ذکر است در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاه صنايع دستي مهنورا تا ٢٥ خرداد با ١٥ درصد تخفیف پذیرای علاقمندان است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.