شبکه نمایندگی بیمه یکی از مهمترین مزایای بیمه ایران 

رئیس هیات مدیره بیان کرد:

شبکه نمایندگی بیمه یکی از مهمترین مزایای بیمه ایران 

محمدرضا کشاورز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در نشست با انجمن صنفی نمایندگان استان اصفهان، شبکه نمایندگی گسترده در بیمه ایران را از مزایای این شرکت دانست.

به گزارش دیوان اقتصاد، کشاورز در تشریح رویکرد فروش بیمه ایران اشاره داشت: فروش سازمانی مشکلات خودش را دارد و به همین دلیل حرکت به سمت خرده فروشی با تکیه بر ظرفیت خوب شبکه نمایندگی رویکرد نوین بیمه ایران می‌باشد.

وی ادامه‌داد: اساسا توسعه بیمه های زندگی و افزایش رضایت مردم از خدمات پس از فروش در جهت رویکرد خرده فروشی مطرح شده است.

مدیرعامل بیمه ایران در پاسخ به درخواست‌های نمایندگان حاضر در جلسه با اشاره به اینکه یکی از  پنج محور ابلاغی سیاستهای عملیاتی سال‌جاری ،توانمند کردن شبکه نمایندگی است افزود: نماینده را عضو خانواده بیمه ایران میدانم و برای همین 12 برنامه عملیاتی برای توانمندسازی آنها طراحی شده است که یکی از این برنامه ها یکسان سازی نرخ بیمه تکمیلی درمان برای نمایندگان بود و علاقه داریم زمینه های استفاده نمایندگان از امکانات رفاهی شرکت را فراهم کنیم.

تلاش میکنیم شبکه نمایندگی به روز شود و با تفویض اختیار مناسب نمایندگان بتوانند در فضای رقابتی، بازاریابی کنند، بر تمدن غنی سازمانی بیمه ایران تاکید دارم و برای احیا این تمدن نیاز به یکسری اقدامات داریم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.