"شلر" بیمه البرز، طرحی نو در زمینه بیمه‌های انفرادی

"شلر" بیمه البرز، طرحی نو در زمینه بیمه‌های انفرادی

در بیمه البرز همواره سعی شده است تا نیاز و خواسته های مشتری در اولویت باشد و در راستای هدف شرکت، خدمات و محصولات متنوعی ارائه شود که ضمن تامین نیاز مشتری، تمایز و برتری نیز ایجاد کند.

به گزارش دیوان اقتصاد، در بیمه البرز همواره سعی شده است تا نیاز و خواسته های مشتری در اولویت باشد و در راستای هدف شرکت، خدمات و محصولات متنوعی ارائه شود که ضمن تامین نیاز مشتری، تمایز و برتری نیز ایجاد نماید. به همین منظور شرکت بیمه البرز طرح بیمه ای شلر را معرفی کرده که پوشش های لازم برای حوادث انفرادی و ترافیکی را به همراه داشته باشد.

طرح های بیمه ای یکی از بخش های مغفول ماده در اقتصاد کشور ماست. بسیاری از مردم هستندد که بیمه را تنها شخص ثالث یا بیمه درمان و مستمری قلم داد می کنند و اطلاعی از طرح های متنوع بیمه ای که می تواند جلوی ضررهای بسیار بزرگ را بگیرد ندارند. شرکت های بیمه ای هر روز با ارائه طرح و محصولات جدید به دنبال آن هستند تا ضریب نفوذ انواع بیمه را در میان مردم بیشتر کنند.

طرح های حوادث انفرادی و حوادث ترافیکی از جمله طرح هایی هستند که با توجه به اینکه خرید آن ها برای عموم مردم توجیه اقتصادی دارد، پس می توانند با استقبال خوبی از طرح بیمه گذاران روبرو شود. این طرح های می توانند آرامش خاطر شما را به عنوان فردی بیمه گذار به همراه داشته باشد. در همین راستا بیمه البرز طرح بیمه ای جدیدی را معرفی کرده که پوشش های لازم برای حوادث انفرادی و ترافیکی را به همراه دارد.

بیمه البرز به تازگی طرح بیمه ای شلر را معرفی کرده است. نام زیبای این طرح از روی نام گل لاله واژگون که در جنگل های زاگرس می روید برداشته شده است. شلر در گویش کردی به معنای گل لاله ویا گل سرخ واژگون است. اقلیم اصلی این گل بیشتر در غرب و جنوب غربی کشور بوده و استان های کردستان، فارس، ایلام، چهارمحال و بختیاری، لرستان و اصفهان از جمله مکان هایی هستند که زیستگاه این گل به شمار می آیند.

گل لاله واژگون یک نوع گیاه به شمار نمی‌رود؛ بلکه نام خانواده‌ای از گیاهان با ۱۴۰ گونه مختلف است. این گیاهان از خانواده سوسن یا لیلی محسوب می‌شود. لاله واژگون از گیاهان علفی پیازدار و چند ساله به شمار می‌رود و در ارتفاعات بالای ۱۵۰۰ متری و در میان دامنه‌های سنگلاخی و صخره‌ای رشد می‌کند. این گل در برابر سرما مقاوم است و تا حدود منفی ۲۰ درجه را تحمل می‌کند؛ البته این گونه در سایه و آفتاب نیز می‌تواند رشد کند.

شلر به رنگ‌های قرمز، نارنجی، آبی، سرمه ای، سفید و زرد یافت می‌شود. گونه زرد کم‌رنگ متمایل به لیمویی این گل‌ در ایران به‌عنوان لاله زاگرسی شناخته می‌شود. گلبرگ‌های لاله واژگون از انتهای ساقه برگشته و به‌سمت پایین خم می‌شود به همین دلیل به لاله واژگون شهره است. داشتن پنج صدف براق و صیقلی درشت از ویژگی‌های این گل است. حداکثر ارتفاع لاله واژگون به ۱۲۰ سانتی‌متر می‌رسد.

یکی از داستان های زیبایی که در مورد این گل گفته می شود داستان سیاوش است. نام‌گذاری گل لاله واژگون بی ارتباط با داستان سیاوش در شاهنامه نیست. گفته می‌شود این گل شاهد مرگ سیاوش بوده است و از غصه این اتفاق سربه زیر انداخته و گریه می‌کند. علاوه بر این، چون لاله واژگون برخلاف سایر گونه‌های لاله و گل‌ها از ساقه به‌سمت زمین برگشته به لاله واژگون نامیده شده و به‌دلیل اینکه در میان گلبرگ‌هایش همواره قطره آبی وجود دارد، گل اشک نیز به آن گفته می‌شود.

به علت اهمیت این گل و همچنین در خطر انقراض بودن آن پرونده این گل در یونسکو نیز به ثبت موقت رسیده است. بیمه البرز در راستای ادای دین به این میراث ارزشمند ایرانی و همچنین افزایش توجه به آن طرح جدید بیمه ای خود را به نام شلر نام گذاری کرده است. بیمه گذاران با انتخاب کردن طرح شلر تحت پوشش دو بیمه حوادث انفرادی و حوادث ترافیکی قرار خواهند گرفت که در ادامه در مورد مزایای هر طرح صحبت خواهیم کرد.

مزایای بیمه نامه حوادث انفرادی شلر 

در بیمه نامه حوادث انفرادی شِلِر خطرهای ناشی از حوادث (کلیه خطرات اعم از شغلی، تحصیلی،‌ تفریحی، ورزشی و …) در ۲۴ ساعت شبانه روز و در تمام نقاط دنیا تحت پوشش قرار می گیرد. در واقع این بیمه نامه به‌ عنوان یک کمک‌ هزینه مالی در روزهای مصدومیت بوده و حتی می‌تواند در زمان فوت بیمه شده چتر حمایتگری برای اعضای خانواده وی باشد و نگرانی‌ های مالی آن‌ها را برطرف کند.

از جمله مزیت های این بیمه نامه می توان به ارائه کاملترین پوشش بیمه ای در صنعت بیمه کشور اشاره کرد. همچنین پوشش پرداخت مستمری ماهانه به مدت ۵۰ سال، ارائه کمک هزینه نگهداری در منزل به بیمه شده به مدت ۵ سال و به صورت ماهانه برای اولین بار در صنعت بیمه کشور، حق بیمه کاملا اقتصادی و به صرفه و همچنین پرداخت ذخیره ریاضی پوشش مستمری به ذینفع فوت بخش مستمری بیمه نامه اشاره کرد.

هر کدام از این مزیت ها که برخی از آنان برای اولین بار در کشور ارائه می شود، به تنهایی هزینه های زیادی به همراه دارند اما با خریداری طرح شلر بیمه البرز می توان از تمام این هزینه ها جلوگیری نمود.

مزیت های بیمه نامه حوادث ترافیکی 

یکی از مهمترین بخش های این طرح را می توان بخش حوادث ترافیکی دانست. با توجه به زیاد شدن وسایل نقلیه موتوری در سطح شهر و جاده ها، نیاز به یک بیمه نامه معتبر که بیشتر خسارت های وارده را جبران کرده یا بخش زیادی از آن ها را متقبل شود بسیار احساس می شود. بیمه نامه شخص ثالث تنها بخشی از پوشش های مورد نظر را در بر می گیرد که به صورت اجباری برای تمامی وسایل نقلیه مورد نیاز است اما طرح حوادث ترافیکی شلر بدون توجه به بیمه پایه شما، پوشش های بسیار گسترده تری را در اختیار بیمه گذاران قرار می دهد.

در بیمه ِ نامــه حــوادث ترافیکــی شلر خطرهــای ناشــی از حــوادث ترافیکــی در ۲۴ ســاعت شــبانه روز و در تمــام نقــاط ایــران تحــت پوشــش قــرار میگیــرد. در واقـع ایـن بیمه نامـه بـه عنـوان یـک طـرح مکمـل بـرای کلیــه دارنــدگان و خریــداران بیمه نامــه شــخص ثالــث است. فــارغ از شــرکت بیمه گــر بیمه نامــه شــخص ثالــث و مــدت زمــان باقیمانــده از اعتبــار آن، بیمه نامــه ِ حـوادث ترافیکـی شلر قابـل خریـداری از شـرکت بیمـه البـرز است.

از جمله مزیت های این بیمه نامه می توان به ارائه کاملترین پوشش بیمه ای در صنعت بیمه کشور اشاره کرد. همچنین پوشش پرداخت مستمری ماهانه به مدت ۵۰ سال، ارائه کمک هزینه نگهداری در منزل به بیمه شده به مدت ۵ سال و به صورت ماهانه برای اولین بار در صنعت بیمه کشور، حق بیمه کاملا اقتصادی و به صرفه و همچنین پرداخت ذخیره ریاضی پوشش مستمری به ذینفع فوت بخش مستمری بیمه نامه اشاره کرد.

نکات مهم طرح بیمه ای شلر 

شاید برای شما هم سوال شود که چه افرادی می توانند از این طرح خریداری و از مزیت های آن بهرمند شوند. خرید این طرح برای عموم مردم آزاد می باشد و کلیه افراد مابین سن ۴ تا ۷۰ سال می توانند از این طرح ها استفاده کنند و به مدت ۱ سال خود را تحت پوشش بیمه شلر قرار دهند. همچنین لازم به ذکر است که برای خرید این بیمه نامه باید به یکی از شعب معتبر بیمه البرز در سراسر کشور مراجعه فرمایید.

از دیگر نکات مهم در مورد استفاده از پوشش های بیمه ای طرح شلر باید بگوییم که، هزینه پزشکی ناشی از حوادث خارج از کشور، پس از بررسی پرونده پزشکی بیمه شده، در کشور ایران و حداکثر تا سقف تعهد مندرج در بیمه‌نامه بدون کسر فرانشیز پرداخت می‌شود.

همچنین برای استفاده از پوشش کمک هزینه نگهداری در منزل نیازی به ارائه فاکتور هزینه های مربوطه نیست. در صورت نقص عضو و یا از کارافتادگی دائم کلی بیمه شده ناشی از حادثه، شرکت بیمه البرز علاوه بر پرداخت سرمایه یکجای بیمه نامه، به مدت ۵ سال به صورت ماهانه بدون قید و شرط به بیمه شده، کمک هزینه نگهداری در منزل پرداخت می نماید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.