نقش موثر بیمه آسیا در تثبیت سرمایه‌گذاری و رفع مخاطرات 

نقش موثر بیمه آسیا در تثبیت سرمایه‌گذاری و رفع مخاطرات 

سید مجید پرپنجی، مشاور وزیر و مدیر کل مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی در سخنانی در همایش بزرگ مدیران بیمه آسیا با اشاره به توانمندی‌ها و افتخارات شرکت بیمه آسیا و دارا بودن تیم مدیریتی منسجم و مدیرعامل پرتلاش، اظهار امیدواری کرد که موفقیت‌های بیمه آسیا تداوم داشته باشد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیر مرکز کل حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی با ذکر وظایف اصلی این وزارتخانه و نقش موثر بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه در تحقق این وظایف گفت: شرکت‌های بیمه می‌توانند در تقویت حوزه سرمایه‌گذاری نقش موثر و کارآمدی را داشته باشند.

وی در ارتباط با موضوع پرداخت خسارت ۵۵۰ میلیارد تومانی بیمه آسیا به شرکت الکترواستیل در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت:  بیمه آسیا با ارائه پوشش بیمه‌ای مناسب و پرداخت به موقع خسارت، نقش موثری در تثبیت سرمایه‌گذاری و رفع مخاطرات داشت.

گفتنی است اشاره مدیرکل مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی، به وقوع آتش سوزی در کارخانجات لوازم خانگی الکترو استیل  مشهد در اوایل سال گذشته است که در پی وقوع این حادثه، بلافاصله ارزیابی خسارت ها با حضور کارشناسان و بازدید مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونین فنی انجام شد و در کمترین زمان ممکن، کل خسارت ۵۵۰ میلیارد تومانی این واحد بزرگ تولیدی پرداخت شد و این کارخانه فعالیت خود را از سر گرفت. 

پرپنجی در ادامه سخنان خود، با تاکید بر فعال شدن شرکت بیمه آسیا در مولدسازی و سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: صنعت بیمه می‌تواند با تبدیل دارایی‌های راکد به دارایی‌های مولد و ایجاد ارزش افزوده، به افزایش امنیت اقتصادی در کشور کمک کند.

 مدیر کل مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی با تصریح اهمیت اساسی ارتباط با مشتری بیان داشت: کیفیت خدمت رسانی و ارتباط با مشتریان بطور حتم به سوددهی منتج می‌شود و بالتبع رضایت جامعه را در پی دارد که می‌تواند ارتباط جامعه با حکمرانی را بهبود بخشد.

پرپنجی در پایان، بهره وری در حوزه دیجیتال را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد که صنعت بیمه می‌تواند به رشد فضای دیجیتال در کشور کمک کرده و با ارتقای امنیت فناوری اطلاعات، از بروز چالش‌ها جلوگیری کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.