تخفیف و تقسیط بیمۀ شخص‌ثالث و بدنه در جشنوارۀ بیمه‌های اتومبیل سرمد

تخفیف و تقسیط بیمۀ شخص‌ثالث و بدنه در جشنوارۀ بیمه‌های اتومبیل سرمد

بیمه سرمد به مناسبت دهۀ امامت و ولایت در جشنوارۀ بیمه‌های اتومبیل از تاریخ 27 خردادماه 1403 تا پایان شهریورماه 1403 شرایط تقسیط و تخفیف ارائه می‌کند.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، بیمه سرمد به مناسبت دهۀ امامت و ولایت در جشنوارۀ بیمه‌های اتومبیل از تاریخ ۲۷ خردادماه ۱۴۰۳ تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ شرایط تقسیط و تخفیف ارائه می‌نماید.

در این جشنواره، بیمه‌های شخص ثالث و بدنه به شرح ذیل ارائه می‌شود:

صدور بیمه‌نامۀ شخص ثالث و بدنه بدون پیش‌پرداخت با اقساط مناسب که اولین قسط با فاصلۀ یک ماه بعد از صدور بیمه‌نامه مشروط به اخذ تعهد و تضامین لازم و حصول اطمینان از وصول حق بیمه از شبکۀ فروش با رعایت سایر شرایط بیمه‌نامه.

ارائۀ ۲.۵% تخفیف جهت صدور بیمه‌نامۀ شخص ثالث در صورتی که حق بیمه به‌صورت نقدی و یکجا در زمان صدور بیمه‌نامه به حساب شرکت واریز گردد.

ارائۀ ۲.۵% تخفیف در صورت خرید بیمه‌نامۀ شخص ثالث و بدنه جهت خودروهای سواری به‌صورت هم‌زمان؛ ارائۀ ۲۵% تخفیف به حق بیمه بدنه خودروهای با ارزش کمتر از یک میلیارد تومان و ارائۀ ۳۵% تخفیف به خودروهای با ارزش بیش از یک میلیارد تومان.

ارائۀ ۳۰% تخفیف به حق بیمه مازاد مالی در صورتی که بیمه‌گزار تقاضای تعهدات مالی شخص ثالث بیش از تعهدات قانونی (۴۰۰ میلیون ریال) را داشته باشد.

ارائۀ ۴۰% تخفیف گروهی به بیمه‌نامۀ بدنه خودروهای بارکش با سال ساخت ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ و ارائۀ ۵۰% تخفیف گروهی بیمه‌نامۀ بدنه جهت خودروهای بارکش با سال ساخت ۱۳۹۰ و بالاتر از آن.

مجوز مورداستفاده (شخص ثالث) برای کلیۀ گروه‌هالی خودرو اعم از سواری (تاکسی، آژانس، تعلیم رانندگی و …) بارکش و اتوکار جهت صدور بیمه‌نامه.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به هر یک از نمایندگی‌های بیمه سرمد در سراسر کشور مراجعه کنید. نزدیک‌ترین نمایندگی سرمد به محل زندگی و یا محل کار شما در وب‌اپلیکیشن بیمه سرمد به آدرس https://webapp.sarmadins.ir در دسترس شماست.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.