عطر افشانی و غبارروبی از قبور مطهر شهدای گمنام کیش 

عطر افشانی و غبارروبی از قبور مطهر شهدای گمنام کیش 

قبور مطهر شهدای گمنام کیش به‌مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور جمعی از مسئولان محلی عطر افشانی و غبارروبی شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، رئیس دادگستری، دادستان و کارکنان قوه قضاییه، ائمه جمعه،  فرماندهی انتظامی ویژه کیش، سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات و جمعی از مسئولان محلی با حضور در مسجد امام حسن مجتبی(ع)، قبور مطهر شهدای گمنام را عطر افشانی کرده و با نثار گل و قرائت فاتحه ، مقام شامخ شهیدان را گرامی داشتند.

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش با تجلیل از شهدای میهن اسلامی به ویژه شهدای هفتم تیر، از تلاش های مجاهدانه قضات و کارکنان این قوه برای ایجاد عدالت در جامعه اسلامی تقدیر کرد.

وی همچنین با ارج نهادن به زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرد با هم افزایی و تعامل خوب بخش های مختلف شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در سراسر کشور و جزیره کیش باشیم.

  لازم به ذکر است برای ارج نهادن به مقام والای قضات و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در تیرماه 1360و شهادت آیت الله بهشتی و هفتاد و دو نفر دیگر از اعضای این حزب درتقویم رسمی کشور اول تا هفتم تیر به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.