راهبرد مدیرعامل بیمه ایران در جهت توسعه بیمه‌های زندگی 

راهبرد مدیرعامل بیمه ایران در جهت توسعه بیمه‌های زندگی 

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران در بازدید 4 ساعته از ساختمان پاسداران این شرکت از راهبرد خود برای فروش بیمه های زندگی خبر داد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، محمدرضا کشاورز با خاطرنشان کردن اعتماد مردم به نشان تجاری بیمه ایران و نیز سابقه تمدن سازمانی 88 ساله، اظهار داشت: بایستی در خصوص فروش بیمه های زندگی آگاهی بخشی و آموزش لازم به همکاران داده شود که بتوانند به توانایی اقناع مشتری و کسب رضایت او برسند.

وی تشریح کرد: لازم است نیاز مشتری کاملا شناسایی شود و همکاران به بازار رقابتی کاملا اشراف پیداکنند. باور دارم اگر با تحلیل و برنامه ریزی قبلی و استفاده از داده ها حرکت کنیم در بلندمدت به موفقیت خواهیم رسید.

رییس هیات مدیره بیمه ایران توجه به جزئیات در ارائه خدمات پس از فروش را مهم دانست و اضافه کرد:استفاده از روشهای بازاریابی نوین و استفاده از ظرفیت رسانه های اجتماعی باید در دستور کار قرار بگیرد و لازم است برای محصول جدید  در بیمه های زندگی حتما ایونت تبلیغی باشکوه برگزار گردد که بتوانیم مخاطبان خود را جذب نماییم.

کشاورز در قسمتی دیگر از صحبتهای خود با اشاره به شرایط صنعت بیمه یادآورد شد: در بیمه ایران راهبرد بهینه سازی سبد محصولات به نفع بیمه های زندگی در دستور کار قرار گرفته و من خودم در  فروش بیمه های زندگی شخصا در کنار همکاران هستم و امیدوارم روزی فرا برسد که بیمه ایران با بیمه های زندگی در صنعت شناخته شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.